۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۰۱۰۸
۲۱ تیرماه جاری صورت می گیرد؛

حضور طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع صیانت از حریم خانواده

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری حضور پرشور طلاب خواهر مدارس علمیه این استان را در اجتماع صیانت از حریم خانواده ضروری دانست و گفت: نباید بگذاریم جامعه به حال خود رها شود.
نشست شورای اداری مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست شورای اداری کارکنان این مدیریت، با اشاره به اینکه فعالیتهای فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران این استان در زمینه های مختلف به خوبی صورت می گیرد اما متأسفانه در گزارش دهی ضعیف هستیم، خاطرنشان کرد: باید گزارش فعالیتها و برنامه های اجرا شده از سوی معاونتها به مرکز اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر از مدارس علمیه استان و بازرسی از فعالیتهای اجرایی آنها، تصریح کرد: متأسفانه روند بازدیدها برای مدارس عادی شده است؛ باید مدارسی که فعالیتهای شاخص دارند با مدارسی که کار خاصی انجام نمی دهند متفاوت دیده شوند.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه باید تشویق و تنبیه ملموس باشد، ابراز کرد: باید مدارس علمیه خود را در مقام پاسخگویی بدانند؛ باید بازدید و بازرسی از مدارس علمیه استان به تحرک و پویایی فعالیتهای آنها در نهایت بیانجامد.

وی با بیان اینکه در بازرسی ها باید دو کار اساسی صورت گیرد، ادغام گزارشات آماری مدارس با تحقیقات میدانی را ضروری دانست و گفت: گزارشات باید بر مبنای واقعیتها تنظیم شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سطح عملکرد مدارس علمیه باید با بررسی و وقف شاخص های کیفی مشخص شود، ابراز کرد: مزایای بررسی این معیارها سبب رقابت بین مدارس و در نهایت معرفی برترین ها خواهد شد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه تصرف رایگان در بیت المال به هیچ عنوان جایز نیست، خاطرنشان کرد: باید برای کوچکترین کارها، حق بیت المال در نظر گرفته شود و این رسالتی همگانی است.

وی با اشاره به اینکه در نشستهای شورای اداری باید تعریف و تمجیدها کنار گذاشته شود و به فکر اصلاح امور باشیم، افزود: به یقین برگزاری مستمر این نشستها نقش مهمی در رفع نقص ها و کمبودها خواهد داشت.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به هفته حجاب و عفاف، با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم جامعه به حال خود رها شود، افزود: حضور فعال طلاب و خواهران محجبه در جامعه نقش مهمی در افزایش روحیه عموم مردم متدین و ترویج سبک زندگی اسلامی خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، حضور پرشور طلاب خواهر مدارس علمیه این استان را در اجتماع صیانت از حریم خانواده که روز چهارشنبه، 21 تیرماه جاری برگزار می شود، ضروری دانست و اظهار کرد: انشالله نشان خواهیم داد که خواهران محجبه در جامعه حضور فعال دارند و نخواهند گذاشت فضای شهر به دست نااهلان بیافتد./202/9457/ب1

ارسال نظرات