۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۰۹۶۹۳
وزیر ورزش و جوانان:

شهدا نماد فضیلت و مظهر سربلندی ایران اسلامی هستند

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا سبب عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی در جهان شده اند، گفت: شهدا نماد فضیلت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند.
دیدار وزیر ورزش و جوانان خانواده و مادر شهیدوالامقام فرهاد مقیمی در اراک دیدار وزیر ورزش و جوانان خانواده و مادر شهیدوالامقام فرهاد مقیمی در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در دیدار با خانواده و مادر شهید والامقام فرهاد مقیمی در اراک، بیان داشت: شهدا نماد فضیلت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا سبب عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی در جهان شده اند، اظهار داشت: شهدای والامقام ایران اسلامی شاخص و نماد بزرگ جامعه هستند و ادامه دادن راه این بزرگان، افتخاری بزرگ محسوب خواهد شد.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد موفقیت ها در عرصه های گوناگون هستیم، ابراز داشت: کسب موفقیت ها و افتخارآفرینی ها به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است و اکنون مدیون این بزرگان هستیم.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، مهمترین وظایف مردم و مسؤولان

وزیر ورزش و جوانان زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را از اهم وظایف مردم و مسؤولان دانست و بیان کرد: شهدا به خوبی توانستند از استقلال، آزادی و اسلام محافظت کنند و امروز تکریم شهدای والامقام، سبب برکت جامعه اسلامی می شود.

شایان ذکر است، وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز به استان مرکزی سفر کرده پس از استقبال رسمی در پاویون استانداری مرکزی از پروژه‌های ورزشی استادیوم 15 هزار نفری اراک دیدن و در جمع خبرنگاران حاضر شد.

دو نشست شورای اداری و جلسه هیأت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان از برنامه‌های دیگر وی در این سفر بود، همچنین سلطانی‌فر در جریان حضور در استانداری مرکزی برای حضور در این نشست‌ها از نمایشگاه دستاوردهای روستایی استان مرکزی دیدن کرد.

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی به ارائه گزارش از روند فعالیت‌های دولت در حوزه های مختلف به ویژه ورزش و جوانان پرداخت.

همچنین، بازدید از دهکده المپیک در طول مسیر حرکت به سمت تهران و بازگشت وزیر ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان مرکزی خواهد بود.

به گزارش رسا، تعداد شهیدان اراک مطابق برنامه های عملیاتی در فصول مختلف سال شامل 463 شهید در بهار، 504 شهید در تابستان، 441 شهید در پاییز و 834 نفر از اراک در زمستان شهید شده اند و دلیل بالا بودن آمار شهدا در فصل زمستان انجام عملیات های کربلای 4 و 5 در این فصل بوده است.

شایان ذکر است، استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./202/842/ب1

ارسال نظرات