۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۰۹۶۶۸
وزیر ورزش و جوانان:

آمریکایی ها دست از شیطنت بر نمی دارند

سلطانی‌فر گفت: هر چند آمریکایی ها دست از شیطنت بازی های خود بر نمی دارند اما برجام، توافق با جامعه جهانی بود و امروز شاهدیم چینی ها، فرانسوی ها و روس ها به تعهدات خود با ایران پایبند و حساس هستند.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: توافق برجام تسهیل مراودات سیاسی، اقتصادی و تجاری ایران اسلامی را با دیگر نقاط جهان به همراه داشت.

برجام، توافق با جامعه جهانی بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر چند  آمریکایی ها دست از شیطنت بازی های خود بر نمی دارند اما برجام، توافق با جامعه جهانی بود و امروز شاهدیم چینی ها، فرانسوی ها و روس ها در جهت تعهدات خود با جمهوری اسلامی ایران پایبند و حساس هستند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه برنامه‌های کنترل تورم، رونق و رشد اقتصادی در سال‌های 96 و 97 با کمک سیستم بانکی میسر می‌شود، اظهار داشت: با توجه شکل گیری وحدت و همدلی بی سابقه مجلس با دولت در صورت همکاری بانک ها و موسسات مالی آینده روشنی در انتظار ایران اسلامی است.

ورزشکاران ایران اسلامی در تمامی رشته ها پیشتاز هستند

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در ایران اسلامی ورزشکاران در تمامی رشته ها پیشتاز هستند و حرفی برای گفتن دارند، گفت: امروز شرایط ورزش کشور پویا تر از گذشته ارزیابی می شود و طرح های نیمه تمام ورزشی در نقاط مختلف کشور تکمیل خواهند شد.

شایان ذکر است، وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز به استان مرکزی سفر کرده پس از استقبال رسمی در پاویون استانداری مرکزی از پروژه‌های ورزشی استادیوم 15 هزار نفری اراک دیدن و در جمع خبرنگاران حاضر شد.

دو نشست شورای اداری و جلسه هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان از برنامه‌های دیگر وی در این سفر بود، همچنین سلطانی‌فر در جریان حضور در استانداری مرکزی برای حضور در این نشست‌ها از نمایشگاه دستاوردهای روستایی استان مرکزی دیدن کرد.

سطلانی‌فر در دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های دولت در حوزه های مختلف به ویژه ورزش و جوانان درباره وقایع و حوادث پیش رو گفت‌و‌گویی با عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی داشت.

همچنین، بازدید از دهکده المپیک در طول مسیر حرکت به سمت تهران و بازگشت وزیر ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان مرکزی خواهد بود./202/842/ب1

ارسال نظرات