۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۰۹۵۳۱
آیت الله خاتمی در پیامی به پویش حمایت از مبلغان:

انتقال تجارب نقش ارزنده ای در انجام رسالت تبلیغ دارد

عضو شورای عالی حوزه ورود جدی حوزه و طلاب به عرصه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: اگر در عرصه تبلیغ فضای مجازی با برنامه ریزی های لازم کار گسترده تری صورت گیرد مفید و اثرگذار واقع خواهد شد.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت مقوله تبلیغ در جامعه از سوی طلاب و حوزه های علمیه، پیامی برای پویش حمایت از مبلغان که از سوی خبرگزاری رسا راه اندازی شده صادر کرد و تبلیغ دین را رسالت مهم طلاب و حوزه های علمیه دانست.

وی تقویت تبلیغ و حمایت از مبلغان را امری لازم عنوان کرد و افزود: انتقال تجربیات در عرصه تبلیغ دین نقش ارزنده ای در انجام رسالت مهم تبلیغ دارد از این رو باید نسبت به این موضوع توجه و برنامه ریزی های لازم وجود داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: اگر پویش حمایت از مبلغان دینی زمینه ای باشد که تجربیات مبلغان جمع آوری شود به نظر می رسد که گام ارزشمندی در عرصه پیشرفت تبلیغ باشد.

وی با تأکید بر ضرورت پرداختن حوزه های علمیه و طلاب به تبلیغ در فضای مجازی ادامه داد: تبلیغ در فضای مجازی تبلیغی نوآمد است، به نظر می رسد که در عرصه تبلیغ در فضای مجازی هنوز در آغاز راه هستیم.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: اگر در عرصه تبلیغ فضای مجازی با برنامه ریزی های لازم کار گسترده تری صورت گیرد مفید و اثرگذار واقع خواهد شد.

گفتنی است، پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و توسط جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه اندازی شده است و علاقمندان برای پیوستن به این پویش می توانند به نشانی  https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه کنند./1323/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات