۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۰۸۸۷۰

نرم افزار موبایلی پایگاه اطلاع رسانی استاد انصاریان راه اندازی شد

نرم افزار موبایلی پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین انصاریان از سوی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان منتشر شد.
انصاریان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، نرم افزار تحت اندروید پایگاه اطلاع  رسانی استاد انصاریان در بخش های متنوع علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، اطلاع رسانی از آخرین آثار استاد و سخنرانی های ایشان راه اندازی و از هم اکنون از طریق کافه بازار و پایگاه اطلاع رسانی www.Erfan.ir  در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

این نرم افزار که به تازگی در فروشگاه بازار منتشر شده و به صورت آفلاین نیز قابل استفاده می باشد، دارای بخش ها و قابلیت های مختلف از جمله؛ اخبار، مقالات دینی، صوت جلسات استاد انصاریان، کلیپ های تصویری، پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات اعتقادی، قرآن، مفاتیح و... می باشد.

پخش زنده

یکی از بخش های جذاب و کاربردی این نرم افزار، پخش زنده سخنرانی های استاد انصاریان می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به قسمت پخش زنده، زمان پخش را دیده و در زمان های ذکر شده، به مشاهده مراسم بپردازند.


در حال حاضر، سخنرانی استاد انصاریان در حسینیه همدانی ها، از ساعت 24 بصورت زنده قابل مشاهده می باشد.
در این قسمت همچنین پخش زنده حرم ائمه نیز قابل مشاهده می باشد.

بخش مقالات

از دیگر قسمت های این نرم افزار می توان به بخش مقالات آن اشاره کرد که دارای مقالات با موضوعات مختلف جهت استفاده علاقه مندان می باشد. این بخش دارای قابلیت جست و جو نیز می باشد.

پرسش و پاسخ

آرشیوی از پرسش های کاربران و پاسخ های استاد انصاریان به این سوالات در نرم افزار موجود بوده و قابلیت جست و جو نیز در این قسمت موجود می باشد.

چندرسانه ای

قسمت چندرسانه ای این نرم افزار شامل صوت، گالری تصاویر و فیلم ها می باشد که علاوه بر امکان دانلود، امکان تماشا بدون نیاز به دانلود و ذخیره فایل را نیز دارد.

همچنین امکان مشاهده لیست دانلودها جهت استفاده و یا حذف از حافظه گوشی نیز موجود می باشد.

این قسمت به صورت پیشفرض بر روی صوت قرار دارد و با زدن آیکون + می توان به بخش فیلم و یا گالری تصاویر رفت.

قرآن کریم، نهج البلاغه، مفاتیح، صحیفه سجادیه، تالیفات

قرآن کریم با ترجمه استاد انصاریان، مفاتیح با صدای استاد انصاریان(ادعیه)، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تالیفات استاد انصاریان نیز از دیگر قسمت های نرم افزار می باشند.

علاقمندان می توانند این نرم افزار را از کافه بازار به نشانی:https://cafebazaar.ir/app/com.erfan.app/?l=fa دریافت کنند./872/د۱۰۱/ج

ارسال نظرات