۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۰۸۲۸۴

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی ارتحال آیت الله سلیمی

امام جمعه و استاندار زنجان با صدور پیامی مشترک درگذشت آیت الله سلیمی زنجانی را به مردم زنجان و حوزه های علمیه تسلیت گفته و آن مرحوم را معلم اخلاق و استادی فرزانه دانستند.
امام جمعه و استاندار زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان، صبح امروز با صدور پیامی مشترک درگذشت عالم ربانی، آیت الله سلیمی زنجانی را تسلیت گفته و وی را معلم اخلاق و استادی فرزانه دانستند.

بنابر این گزارش؛ در ابتدای این پیام تسلیت مشترک آمده است: اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء، خبر ضایعه دردناک ارتحال عالم عامل و استاد عالیقدر حوزه و دانشگاه، مرحوم آیت الله حاج شیخ ابوالفضل سلیمی، موجب تألم و تأسف بسیار گردید.

وی در ادامه این پیام تسلیت آورده است: آن فقید وارسته سال‌ها عمر با عزت خود را در جهت تبیین و اعتلای فقه پویا و آموزش معارف دین در حوزه و دانشگاه سپری نمود و همواره منشأ خدمات شایسته و مجاهدت بود.

لذا این ضایعه تأسف‌بار را به مردم شریف استان استان، حوزه علمیه و روحانیت و علمای زنجان، شاگردان، ارادتمندان و بالاخص بیت معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت می نمائیم.

گفتنی است؛ آیت الله سلیمی زنجانی از علمای به نام و برجسته حوزه علمیه زنجان که جزء مؤسسین حوزه های علمیه خواهران نیز به شمار می آید، عصر دیروز بر اثر کهولت سن و در 93 سالگی پس از عمری مجاهدت در تبلیغ دین مبین اسلام، به ملکوت اعلی پیوست./۳۰۳/۹۴۹/ب۱

ارسال نظرات