۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۰۸۱۶۳
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان خبر داد؛

برپایی بیش از ۴۸ پایگاه اوقات فراغت در لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی بیش از ۴۸ پایگاه اوقات فراغت برای نسل جوان و نوجوان خبر داد و گفت: در این راستا ۶۰ مبلغ همکاری خواهند داشت.
اوقات فراغت

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان بیان داشت: در این راستا برنامه های اوقات فراغت آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان تابستان امسال برگزار می‌شود، افزود: این طرح 10 تیرماه آغاز می شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت تا 15 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کلاسهای اوقات فراغت با حضور اساتید پژوهش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اساتید این طرح از دفتر تبلیغات اسلامی قم اعزام می شوند، عنوان داشت: علاقه مندان به شرکت در طرح اوقات فراغت با مراجعه به دفتر تبلیغات اسلامی می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی بیش از 48 پایگاه اوقات فراغت در استان لرستان خبر داد و گفت: این پایگاه ها با عنوان پایگاه هسته و بوستان فرهنگی برپا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پایگاه هسته فرهنگی مربوط به نسل جوان و بوستان فرهنگی نیز برای نوجوانان دایر می شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اهمیت و ضرورت حضور مبلغان در برگزاری برنامه های اوقات فراغت در راستای اجرایی برنامه های پر محتوا خاطرنشان کرد: امسال 60 مبلغ در طرح اوقات فراغت فعالیت می کنند.

وی در ادامه کلاسهای آموزشی، اخلاقی، نهج‌البلاغه، فرهنگی و هنری را از جمله محورهای برگزاری برنامه های طرح اوقات فراغت عنوان کرد.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه های این طرح و با حضور مبلغان توجه بیشتر به بهره ‌گیری از نکات اخلاقی و آموزشهای مهارتی است.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقا سطح علمی، مذهبی، آگاهی بخشیدن و بینش جوانان و نوجوانان است./۹۴۵۹/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات