۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۰۸۱۵۸
برای پذیرش در نوبت تابستان؛

نام نویسی مدارس تخصصی علوم انسانی اسلامی آغاز شد

معاون جهاد فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از آغاز نام نویسی مدارس تخصصی علوم انسانی اسلامی برای پذیرش در نوبت تابستان خبر داد.
مدارس  علوم انسانی اسلامی

مصطفی تیموریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس تخصصی علوم انسانی اسلامی عنوان کرد: این مدارس در راستای تأسیس اولین بینشکده علوم انسانی اسلامی تشکیل شده و ثبت نام برای پذیرش علاقمندان تا 20 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: 12 مدرسه در رشته های تعلیم و تربیت، علوم سیاسی، مدیریت، حقوق، هنر و معماری، روانشناسی، زن و خانواده، اقتصاد، حکمت متعالیه، تاریخ، علوم اجتماعی و رسانه وظیفه آموزش مبانی اسلامی علوم انسانی را برعهده دارند و از متقاضیان برای ورود به این مدارس  مصاحبه تخصصی به عمل می آید.

معاون جهاد فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تصریح کرد: طلاب، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند و آشنایی و اشراف به مباحث مربوط به رشته های دوازده گانه از شرایط ثبت نام در این  مدارس می باشد چراکه اساتید به صورت تخصصی بر روی مبانی اسلامی این علوم بحث خواهند کرد که لازمه آن شناخت از ریشه های اصلی این رشته ها می باشد.

تیموریان اضافه کرد: پذیرفته شدگان به مدت 6 روز در دوره فشرده اردویی شرکت می کنند و همچنین دوره تخصصی نیز به صورت یک روز در هفته برگزار می شود و با توجه به رشته های مختلف ممکن است این دوره ها تا یکسال ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در پایان این دوره ها نیز به افراد شرکت کننده مدرک حضور در دوره که توسط حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان صادر می شود دریافت می کنند و همچنین با هماهنگی انجام شده با شورای عالی انقلاب فرهنگی، این مدارک تأییدیه این شورا را نیز به همراه خواهند داشت.

معاون جهاد فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در پایان خاطرنشان کرد: طلاب، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی می توانند تا 20 تیرماه با ارسال نام و نام خانوادگی، رشته، مقطع تحصیلی و دانشگاه و حوزه محل تحصیل خود به شماره پیامک 300072022 در این دوره ها ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه این مدارس به نشانی: تهران، خیابان فاطمی، نبش خیابان جمال زاده، پلاک 268 مراجعه و یا با شماره 63484 -021 داخلی 120 و 09194628672 تماس بگیرند./872/ت۳۰۲/ی

 

ارسال نظرات