۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۸۱۲۶
حجت الاسلام شفیعی خبر داد؛

اهدای یک جلد از مجموعه اشعار «مرز ما عشق است» به رهبر انقلاب

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به چاپ دوم مجموعه اشعار «مرز ما عشق است»ُ گفت: یک جلد از کتاب مزبور را به رهبری در دیدار اخیرشان با شعرا تقدیم کردم.
شفیعی مجموعه اشعار «مرز ما عشق است»

حجت الاسلام سید محمدمهدی شفیعی، شاعر انقلابی و آیینی خوزستان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از کتاب «مرز ما عشق است» با حضور اقشار فرهنگی و دانشگاهی در دانشگاه شهید چمران برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه از چهل شعر «29 غزل و 11 رباعی» با موضوعات آیینی، اجتماعی و عاشقانه از سال 89 تا 95 تشکیل شده است.

این شاعر آیینی با بیان اینکه مجموعه اشعار «مرز ما عشق است» از سوی مؤسسه انتشاراتی شهرستان ادب در اردیبهشت ماه سال جاری چاپ شد، تصریح کرد: این کتاب در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال مواجه شد که در حین برپایی نمایشگاه، فروش آن به اتمام رسید و چاپ دوم آغاز شد.

این شاعر انقلابی خاطرنشان کرد: انتشارات شهرستان ادب از انتشارات مطرح انقلابی و کشوری در حوزه تخصصی ادبیات که کتاب «مرز ما عش است» را به چاپ رسانیده است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه در دیدار اخیر شاعران با رهبر انقلاب موفق به سرودن شعر نشده است، افزود: سال گذشته به شعرسرایی در محضر مقام معظم رهبری پرداختم و در دیدار اخیر مجموعه اشعار «مرز ما عشق است» را تقدیم کردم که مورد تحسین و تمجید ایشان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب نسبت به بنده و کتاب ابراز لطف و محبت کرد.

لازم به ذکر است؛ حجت الاسلام شفیعی سال گذشته در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر حضور داشت و به شعرخوانی نیز پرداخت. او غزلی را به مقام والای شهدای مدافع حرم تقدیم کرد؛ غزلی که بیت به بیتش تحسین برانگیز بود و حضار را به تشویق، احسنت و آفرین وا می ­داشت. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای هر بیت از ابیات این شاعر جوان یک آفرین گفتند. رهبری بعد از خاتمه شعر او، ضمن تبریک به این شاعر جوان به جهت پختگی شعرش گفتند: هم لفظ، هم معنا و هم مناسبت، نو بود./303/9456/ب1

ارسال نظرات