۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۰۸۱۲۳
عارف در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ضرورت تقویت بنیه دفاعی با تمام قدرت/ بدعهدی هایی در برجام وجود دارد

عارف گفت: هيچكس حق دخالت در امور دفاعي ما را ندارد، بارها موضوع نقض برجام از سوي دولت ايران مطرح شده اما ما تا به امروز بر عهد خود پابرجا بوديم و در تقويت بنيه دفاعي تمام قدرت خود را هم بايد به كار بگيريم.
عارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمدرضا عارف نماينده مجلس شوراي اسلامي در بزرگداشت شهداي هفتم تير كه در مجموعه فرهنگي سرچشمه برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان ریيس جمهور در رابطه با حملات موشكي سپاه پاسداران اظهار كرد: ما براي آنكه بتوانيم آرمان ها و جهت گيري هاي خود را به ثمر برسانيم بايد حداكثر استفاده را بنيه دفاعي داشته باشيم.

وي در مورد سخنان آمريكایی ها مبني بر اينكه اقدام موشكي ايران به نوعي نقض برجام است تاكيد كرد: هيچكس حق دخالت در امور دفاعي ما را ندارد، بارها موضوع نقض برجام از سوي دولت ايران مطرح شده است اما ما تا به امروز بر عهد خود پابرجا بوديم و در تقويت بنيه دفاعي تمام قدرت خود را هم بايد به كار بگيريم.

نماينده مجلس شوراي اسلامي در مورد سند ٢٠٣٠ و اجرايي شدن بخش هايي از اين سند نيز يادآور شد: اين سند كلا از سوی شوراي عالی انقلاب فرهنگي از دستور خارج شد، در مقابل ما يك سند جامع تر به نام طرح تحول بنيادين را تنظيم كرده ايم كه نزديك به ده سال اين طراحي سند به طول انجاميده است، در اين سند از نظرات همه صاحبنظران استفاده كرده و اميد است مبناي حركت آموزش و پرورش اين سند قرار گيرد.

عارف در مورد بخش هاي مختلف سند ٢٠٣٠ ادامه داد: ما وقتي سندي برتر از ٢٠٣٠ داريم نياز نداريم كه از چنين سندي بهره ببريم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار رسا مبني بر اينكه خلأهاي به وجود آمده در برجام تا كجا ادامه خواهد داشت، گفت: بدعهدي از سوي طرف هاي مقابل بوده است و از اين رو اميدواريم طرف اروپایی بر روي عهد خود بايستد و آمريكا نيز نبايد به گونه اي رفتار كند كه به ضرر خودش بشود./۲۰۲/۸۱۶/ب۱

ارسال نظرات