۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۰۸۰۶۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تحکیم پایه های دینی نسل جوان از اهداف مهم تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اهداف مهم فعالیت تبلیغات اسلامی را تحکیم پایه های دینی و اعتقادی مردم به ویژه جوانان خواند و گفت: با ترویج این مهم توطئه های دشمن خنثی می شود.
تبلیغ

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای پرداختن به امر تبلیغ اول تیر ماه 1360 نهادی با عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی تأسیس شد و به فرمان امام راحل در چهاردهم فروردین ماه 1368 به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

وی تبلیغات اسلامی را نهادی انقلابی خواند که در جهت تبلیغات دینی مردمی، سازمان دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکلهای مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان فعالیت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان از دیگر فعالیتهای تبلیغات اسلامی است.

وی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی که از متن انقلاب متولد و در گذرگاه های حساس و خطیر علیه دشمنان اسلام و انقلاب وارد میدان شد و رشد و ترقی کرد.

حجت الاسلام مهدوی تبلیغات را امری همگانی خواند و افزود: با توجه به تبلیغات گسترده دشمن در جامعه امروز و تلاش برای تهی کردن نسل جوان انقلاب، با تبلیغ به موقع و مؤثر در جهت آگاه سازی نسل جوان باید جلوی گسترش هجمه های دشمن گرفته شود.   

وی با اشاره به برنامه های گسترده و منسجم تبلیغات اسلامی در جهت آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این برنامه ها و اعزام مبلغان تقویت و تحکیم پایه های دینی و اعتقادی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: تحکیم پایه های دینی و اعتقادی جوانان در خنثی سازی هجمه ها و توطئه های دشمن نقش آفرین است.

وی از مبلغان به عنوان سفیران هدایت یاد کرد و گفت: مبلغان با نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی به جامعه نقش هدایت کننده انبیا الهی را دنبال می کنند./302/9459/ب1

ارسال نظرات