۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۰۸۰۴۹
با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی؛

مجلس بزرگداشت شهدای هفتم تیر در تبریز برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه تروریستی هفتم تیر سال ۱۳۶۰ با حضور مرم و نماینده مردم فقیه در استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهداء هفتم تیر در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از شهدای واقعه تروریستی هفتم تیر سال 1360 امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، در مسجد مقبره بازار تاریخی تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام نجف آقازاده، رییس‌کل اسبق دادگستری آذربایجان‌شرقی و یکی از روحانیان انقلابی و مجاهد تبریز در این مجلس بزرگداشت با بیان این‌که شهدای 7 تیر سند مظلومیت ملت ایران در برابر تروریسم است، اظهار داشت: ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است.

وی با بیان این‌که منافقان کور دل با ترور شخصیت‌های مهم و مسؤولان نظام سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران داشتند، خاطرنشان کرد: حضور شخصیت‌های برجسته‌ای مانند شهید بهشتی، شهید قاضی طباطبایی، شهید مدنی، شهید مطهری، شهید باهنر و دیگر علمای مجاهد همواره عرصه را برای نفاق و تحرکات التقاطی منافقان تنگ کرده بود.

این استاد حوزه علمیه تبریز با اشاره به این‌که عملیات های تروریستی سازمان منافقان مورد حمایت غرب و دیگر نهادهای ضدانقلاب قرار گرفته است، گفت: مردم باید دشمنان حقیقی خود را بشناسند و بدانند که غربی‌ها همان مدافعان منافقان بودند که امروز رنگ عوض کرده اند و به دروغ هوادار ملت ایران شده اند.

حجت الاسلام آقازاده با بیان این‌که حادثه تروریستی تهران در ادامه خط ترور منافقان از سوی گروه های تکفیری پیگیری شد، تصریح کرد: ارتباط منافقان و داعش بر کسی پوشیده نیست، چراکه همانند عملیات تروریستی منافقان در سال های ابتدای پیروزی انقلاب، امروز دشمنان به اجرای عملیات تروریستی در شهرهای مختلف کشور روی آورده اند.

وی با بیان این‌که ترور نشانگر زبونی دشمن در مقابله مستقیم با نیروهای نظامی با ایران اسلامی است، افزود: واهمه دشمنان از ایمان و شجاعت برخاسته از اعتقاد جوانان ایرانی است، باید دانست که در زمان حاضر وحدت و همدلی تنها راه موفقیت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

این روحانی مجاهد و انقلابی تبریز به نقش رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایمان و تبعیت از ولایت فقیه عامل اصلی شکست دشمنان در عرصه های مختلف بوده است، اگر خواهان تداوم آرمان‌های شهدای هفتم تیر هستیم، نباید از خط ولایت فقیه خارج شویم./202/935/ب1

ارسال نظرات