۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۰۸۰۴۸
معاون تهذیب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

موضوع توافق برجام نباید برای مردم مبهم باقی بماند

حجت الاسلام بهشتی‌فرد گفت: شایسته است تمام مسؤولان و دولتمردان در موضوع برجام با قدرت عمل وارد شده و تنها به شعار دادن اکتفا نکنند چرا که موضوع توافق برجام نه تنها برای مردم عوام بلکه برای خواص هنوز هم مبهم بوده است.
حجت الاسلام محمد اسماعیل بهشتی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محمد اسماعیل بهشتی‌فرد معاون تهذیب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین ظهر امروز در مسجد مولاوردیخان قزوین با اشاره به مسأله برجام گفت: برجام هنوز آن طور که باید برای مردم شفاف سازی شود نشده است و مردم به طور کامل اطلاع دقیقی از بندهای این توافق نامه ندارند.

وی در ادامه با اشاره به مسأله وجود تحریم‌ها پس از اجرای برجام افزود: این نخستین بار نیست که آمریکا ما را تحریم کرده است ما پس از برجام هم شاهد تحریم‌های جدید از سوی دولت آمریکا بودیم و این موضوع برای ما اتفاق غیر منتظره‌ای نبوده و نیست.

معاون تهذیب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص بدعهدی‌های آمریکا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند در مواقعی که آمریکا از طرف مقابل احساس ضعف و سستی ببیند بدعهدی‌های خود را دوچندان می‌کند اما وجود قدرت از سوی ایران می‌تواند تیر خلاصی برای بدعهدی‌های آمریکا باشد.

وی در ادامه با اشاره به عمده دلایل بدعهدی‌های آمریکا و تبیین تحریم‌ها ابراز کرد: احساس ضعف در برخوردهای مسؤولان و نیروهای دیپلماسی ایران و هم چنین نبود رفتار قاطع از سوی دولت و هیأت نظارت در برابر رفتار آمریکا از عمده دلایل بدعهدی‌های آمریکا و تبیین تحریم‌ها است.

حجت الاسلام بهشتی‌فرد در ادامه با اشاره به روند ادامه تحریم‌ها از سوی آمریکا تصریح کرد: تا زمانی که مسؤولان، رییس جمهور، هیأت دولت، وزارت خارجه و هیأت نظارت در برابر نقض برجام از سوی آمریکا مواضعی ضعیف از خود نشان می‌دهند این تحریم ها از سوی دولت آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: شایسته است تمام مسؤولان و دولتمردان در موضوع برجام با قدرت عمل وارد شده و تنها به شعار دادن اکتفا نکنند چرا که موضوع توافق برجام نه تنها برای مردم عوام بلکه برای خواص هنوز هم مبهم بوده و مسؤولان مربوطه تنها به توضیح بیست دقیقه‌ای در خصوص این توافق نامه در ساختمان مجلس اکتفا کرده‌اند./202/873/ب1

ارسال نظرات