۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۸۰۴۱
به همت مدرسه سفیران ولی عصر اهواز؛

دوره روش تدریس احکام در تابستان برگزار می شود

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز از برگزاری دوره روش تدریس احکام در تابستان برای طلاب مدرسه خبر داد.
حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره روش تدریس احکام از هفته آینده برای طلاب مبلغ اظهار داشت: هدف آن است تا مبلغ به هنگام حضور در منطقه تبلیغی بداند چگونه احکام را به مخاطبان آموزش دهد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با بیان اینکه از روز شنبه برای همه طلاب کلاس ها و دوره های علمی برگزار می شود، ابراز داشت: این کلاس ها با محوریت ادبیات عرب، فقه و اصول در مدرسه آغاز و تا اواخر تیرماه ادامه خواهد یافت و پس از آن دوره تربیت طلبه انقلابی برگزار می شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: پیگیر آن هستیم تا طلبه ها در کل سال تحصیلی مشغول تحصیل شوند و نکته مثبت چنین دوره هایی اختیاری بودن برگزاری است که در این باره استقبال اکثر طلبه ها را شاهد هستیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اردوهای زیارتی مشهد مقدس فعالان مساجد و اهمیت حضور طلبه ها در میان آنها تصریح کرد: بیش از صد نفر برای تحصیل در مدرسه قبول شدند و پس از شرکت در مصاحبه نخست، 60 نفر به مصاحبه دوم راه یافتند که این مصاحبه در هفته پیش رو صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم حداکثر 25 تا 30 نفر را با توجه به شرایط و ضوابط مدرسه جذب کنیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات