۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۰۸۰۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ارتقای سطح کیفی مدارس صدرا از اولویت های تبلیغات اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت پنج مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان لرستان، گفت: ارتقای سطح کیفی این مدارس در اولویت کار تبلیغات اسلامی قرار دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان بیان داشت: هم اکنون پنج مدرسه در لرستان فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرهای نورآباد، خرم آباد، کوهدشت، بروجرد و پلدختر فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدوی از تحصیل 250 دانش آموز در این مدارس خبر داد و اظهار داشت: تحصیل در مدارس علوم و معارف اسلامی از توفیقات الهی است.

وی ارتقای سطح کیفی در معارس علوم و معارف اسلامی صدرا را از اهداف مهم خواند و گفت: این مدارس فرصتی برای پیشرفت دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در رشته علوم و معارف اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: در این مدارس آموزشهای دینی در کنار محتوای درسی دینی مورد توجه بیشتری قرار می گیرند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه تربیت دانش آموزان مؤمن و انقلابی رسالت مهم مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است، خاطرنشان کرد:‌ در این راستا باید از روشهای نوین استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از نظر علمی و تربیتی مطمئن ترین مکان برای تهذیب و تحصیل دانش آموزان است، افزود: دانش آموزان پس از فارق التحصیل شدن در این مدارس در حوزه های علمیه و یا مراکز دانشگاهی ادامه تحصیل می دهند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به توانایی بالای تحصیلی دانش آموزان در مدارس علمیه علوم و معارف اسلامی خاطرنشان کرد: این دانش آموزان پس شرکت در آزمون ورودی حوزه و دانشگاه ها امتیاز لازم را کسب می کنند./302/9459/ب1

ارسال نظرات