۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۰۸۰۲۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ایجاد اشتغال و رونق تولید در جامعه نیازمند کار جهادی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رونق بخش تولید در جامعه نیازمند کار جهادی است و مسؤولان باید این کار جهادی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
عبادی عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: معدن و صنعت دو راهکار مهم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جوانان است.

وی با بیان اینکه اگر این دو حوزه در کشور به معنای واقعی حل شود می تواند سهم زیادی در ایجاد اشتغال داشته باشد، گفت: بسیاری از فعالان حوزه صنعت و معدن در کشور با مشکلاتی مواجه هستند که این مشکلات همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اشتغال یکی از مسائل مهم در جامعه است، افزود: باید تلاش شود تا مشکلات در حوزه صنعت و معدن کمتر شود تا امید به اشتغال نیز افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید از واردات کالاهای خارجی جلوگیری شود، مصرف کالاهای تولید داخلی نیز می تواند به بخش تولیدی و اشتغال در جامعه کمک کند.

وی ادامه داد: تولید در کشور یک چرخه است و اگر این چرخه راه اندازی نشود به طور قطع سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری نخواهند داشت و واگذاری وام و یا زمین نیز موثر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رونق بخش تولید در جامعه نیازمند کار جهادی است و مسؤولان باید این کار جهادی را سرلوحه امور خود قرار دهند./202/880/ب1

ارسال نظرات