۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۰۸۰۱۶
۱۱ تیر ماه برگزار می شود؛

دوره تخصصی فن بیان ویژه طلاب لرستان

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان از برگزاری دوره آموزشی فن بیان خبر داد و گفت: این دوره تخصصی با حضور طلاب استان برگزار می شود.
دوره آموزشی

حجت الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره تخصصی فن بیان برای طلاب خواهر و برادر استان لرستان به صورت جداگانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی برای طلاب مدارس علمیه خواهران از 11 تیرماه آغاز می شود، افزود: در این دوره طلاب در 160 ساعت فنون خطابه را فرا می گیرند.

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان با بیان شرکت طلاب پایه چهار به بالا در دوره آموزشی فن بیان اظهار داشت: این دوره تا 29 تیر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دوره فشرده فن بیان با حضور اساتید مجرب و توانمند حوزه برگزار می شود، یادآور شد: مدرسه علمیه فاطمیه و معصومیه(س) خرم آباد محل برگزاری این دوره است.

حجت الاسلام ابراهیمی از برگزاری دوره آموزشی فن خطابه ویژه طلاب مدارس علمیه برادران لرستان خبر داد و گفت: این دوره نیز 31 تیرماه آغاز می شود.

وی بیان داشت: طلاب مدارس علمیه برادران نیز تا 16 مرداد با شرکت در دوره تخصصی فن خطابه مهارت های لازم را در این زمینه کسب می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی شیوه های تحریک احساس و رفتارسازی را از جمله محورهای برگزاری این دوره آموزشی خواند و گفت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی بالا بردن سطح توانایی طلاب در عرصه تبلیغ است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی فن بیان و خطابه ویژه طلاب مبلغ خاطرنشان کرد: پس از پایان این دوره دوره های بعدی نیز برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان تصریح کرد: پس از پایان دوره های آموزشی و شناسایی طلاب توانمند در عرصه مدیریت، تبلیغ، تدریس و پژوهش، برنامه ریزی های آموزشی و کاری برای طلاب درنظر گرفته می شود.

وی در پایان از برگزاری دوره تابستانه فن خطابه ویژه برادران طلبه مدارس علمیه خرم آباد نیز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی 31 تیر تا 16 مرداد زیر نظر اساتید فن بیان شعبه امیر استان لرستان برگزار می شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات