۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۸۰۱۴
آيت الله صديقي در گفت‌وگو با رسا:

اقدام موشکی سپاه اعلام اقتدار ایران بود

امام جمعه موقت تهران گفت: اقدام موشکی سپاه در منطقه دیرالزور سوریه اعلام اقتدار ایران بود، این حرکت بسیار به هنگام بود و زمان‌شناسی و فرصت‌یابی به خوبی در این اقدام رعایت شد.
آیت الله صدیقی

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حملات تروریستی به مجلس و واکنش موشکی ایران، اظهار کرد: در یکی از روایات آمده است حضرت علی(ع) در حال طواف بودند که ناگهان جوانی هرزگی می‌کند و در واکنش حضرت امیر سیلی محکمی بر صورت آن جوان زد و شکایت این اتفاق به عمر شد، عمر در پاسخ به این حرکت گفت: چشم خدا هرزگی را دیده و دست خدا تنبیه کرده است.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر موشکی سپاه پاسداران به مثابه دست غیب خدا بود، در اصل این اقدام به مثابه‌ تیر الهی است، این حرکت بسیار به هنگام بوده و زمان‌شناسی و فرصت‌یابی به خوبی در این اقدام رعایت شد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: اقدام موشکی ایران در منطقه دیرالزور سوریه اعلام اقتدار ایران بود و به کشورهای منطقه اعلام کردیم که اگر کسی بخواهد حافظ شما باشد این کشور ایران است و باید به ایران تکیه کرد، زیرا ایران سه ضلع روحیه، ایمان و اسلحه را در اختیار دارد.

آیت الله صدیقی یادآور شد: اقدام موشکی ایران یک هشدار جدی برای آمریکا بود، در واقع این اقدام نشان داد اگر دشمنان در توهم هستند باید بیدار شوند چون ایران همیشه و به جا کار خود را انجام می‌دهد.

وی در مورد انتخاب ولیعهد جدید عربستان نیز افزود: همه این انتصاب‌ها بی‌اثر در موقعیت منطقه است، حکومت عربستان تحت هر شرایطی نوکر آمریکا است و تغییرات افراد هیچ تاثیری را ندارد، در واقع هیچ فرقی بین این جوان ناپخته و پدرش وجود ندارد، اینها همه مزدور هستند./302/816/ب1

ارسال نظرات