۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۰۸۰۱۱
آیت الله علم الهدی:

دشمنان در صدد تخریب جریان ولایتمدار هستند

امام جمعه مشهد گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که مقابله با ما یا امکانپذیر نیست و یا هزینه سنگینی دارد و در نتیجه بنا دارند که اگر می خواهند با ما به مقابله بپردازند، باید به براندازی انقلاب مبادرت ورزند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی شامگاه سه شنبه در گردهمایی زوج های بسیج دانشجویی که در محل مرکز شهید مطهری برگزار شد، با بیان این که زندگی یک زوج انقلابی باید مبتنی بر مبارزه در راه آرمان های اسلام و انقلاب باشد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس زوج های جوانی بودند که به فاصله کمی از ازدواج، مرد خانواده آن ها به شهادت می رسید و نتیجه آن عزت و عظمت مسلمین بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: امروز شما نیز دقیقا در شرایط همان رزمندگان قرار دارید؛ البته بازار شهادت مانند آن زمان خیلی گرم نیست اما مسیر حرکت همان مسیر است و زندگی مشترک شما باید در خدمت مبارزه و جنگ باشد.

دشمنان انقلاب اسلامی قصد بازگرداندن انقلاب به عقب را دارند

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ یک واقعیت جدی است اما با پیچیدگی خاصی که چهره اش نه تنها برای مردم قابل درک نیست بلکه حتی برای برخی مدعیان بصیرت هم قابل درک نیست. امروز متأسفانه با تهاجم شدیدی مواجه هستیم که وارد مقوله تصرف انقلاب شده است و برخی جریان های سیاسی قصد دارند با دشمنی که می خواهد انقلاب را به عقب برگرداند، همکاری کنند.

آیت الله علم الهدی در تبیین ماهیت جریان های سیاسی قدرت طلب، گفت: این جریان ها بقای قدرت را برای خود اصل می دانند و در این زمینه از هیچ چیزی فروگذار نمی کنند و از هر اسباب و ابزاری بهره می جویند؛ همانطور که معاویه برای تثبیت قدرت خود با امپراتوری روم دست همکاری داد.

دشمنان در صدد تخریب جریان ولایتمدار هستند

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در شرایط امروز قدرت های استکباری دنیا به این نتیجه رسیده اند که مقابله با ما یا امکانپذیر نیست و یا هزینه سنگینی در پی دارد و در نتیجه بنا دارند که اگر می خواهند با ما به مقابله بپردازند، باید به براندازی انقلاب مبادرت ورزند. اگر از جریان ولایت مدار 10 نفر هم باقی بماند، در مقابل آن ها ایستادگی خواهند کرد از این رو در پی برگرداندن انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اصول تمدنی خود را در میان مردم رسوخ داده که دشمنان برای براندازی انقلاب درصدد براندازی این اصول هستند چرا که وقتی این اصول تمدنی براندازی شود، با دو مانور سیاسی می توانند قدرت را در کشور در اختیار بگیرند.

فحاشی علیه مداح نماز عید فطر با هدف تخریب جریان ولایتمدار صورت گرفت

آیت الله علم الهدی افزود: امروز جنگی قطعی وجود دارد که هم پیچیده است و هم مقابله و مقاومت در این جنگ سنگین تر از جنگ نظامی است. یعنی در عین حال که انسان در حال مبارزه با دشمن است، ناگهان از عنصر نفوذی دشمن ضربه می خورد و جنگیدن در این عرصه بصیرت لازم دارد.

وی با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون اشعار مداح پیش از خطبه های نماز عید سعید فطر در تهران، آن را مرتبط با همین شرایط قلمداد و تصریح کرد: شخصی در نماز عید فطر اشعاری خوانده و وقتی می خواهند او را تخطئه کنند، عکس مرا منتشر می کنند و به او ناسزا می گویند. این اقدام پیام دارد؛ پیامش این است که «جریانی که روی ارزش ها ایستادگی می کند باید براندازی شود. در واقع این جریان است که مشکل دارد؛ نه آن شخصی که یک مداحی را در نماز عید فطر خوانده است.»

لزوم نقش آفرینی زوج های جوان بسیجی در عرصه مبارزات انقلاب

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر لزوم آمادگی زوج های جوان بسیجی برای نقش آفرینی جدی در عرصه مبارزات انقلابی خاطرنشان کرد: شما زوج های جوان در ابتدای زندگی خود، دورنمایی پیش رو دارید که در آن ثروت و موقعیت اجتماعی و حل مشکلات وجود دارد و تنگناها و موانع متصور نیست اما در دوران دفاع مقدس رزمنده با همان لباس رزم خود کنار سفره عقد می نشست و پس از 10 روز به جبهه بر می گشت و پس از مدتی هم خبر شهادتش برای آن همسر جوان آورده می شد.

آیت الله علم الهدی افزود: زندگی زوج های جوان در دوران دفاع مقدس تمام آرمان ها را داشت و انسان های بصیر و آرمان گرایی با یکدیگر ازدواج کرده بودند اما در مقابله با دشمن اولویت اول را سرکوبی دشمن قرار داده بودند و رأس تمام آرمان هایشان این بود که پس از سرکوبی دشمن در پناه نظام ولایی زندگی عزت مندانه ای داشته باشند و سایر آرزوها در شعاع این آرزو بود.

وی خطاب به زوج های جوان بسیجی تأکید کرد: شما باید جنگ را جدی بگیرید چرا که این بسیجیان هستند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی می کنند. شما در عرصه ای هستید که باید دغدغه نخست تان دفاع از دین باشد و در سایه این دفاع زندگی عزتمندانه و موفقی داشته باشید./202/820/ب1

ارسال نظرات