۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۰۷۹۹۸
آیت الله شفیعی:

شهید بهشتی برکتی از جانب خدا برای نظام اسلامی بود

آیت الله شفیعی با بیان اینکه شهید بهشتی در عظمت و شکوه انقلاب اسلامی نقشی ارزنده داشت، گفت: شهید بهشتی برکتی از جانب خدا برای نظام اسلامی بود که در نهایت مظلومیت به شهادت رسید.
آیت الله سید علی شفیعی

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حوادث ۷ تیر و شهادت دکتر بهشتی اظهار داشت: هر آنچه درباره این حادثه بگوییم ناکافی است و چنین مصیبتی بزرگترین نقش در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حادثه ۷ تیر را مصیبتی تلخ و ناگوار بیان کرد و ادامه داد: عینا همچون حادثه شهادت اباعبدالله الحسین(ع) است که اصل قضیه بسیار ناگوار، تلخ و جانکاه اما برکاتش برای دنیای اسلام بی شمار بود.

وی با بیان اینکه زبان از بیان اوصاف و احوال شهید بهشتی کوتاه است، افزود: این شهید بزرگوار بسیار متدین و فکور، دانشمند و اندیشمند که در عظمت و شکوه انقلاب اسلامی نقشی ارزنده و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و بررسی هر کدام از ابعاد زندگانی این شهید بزرگوار نشان از ممتاز بودن وی داشت.

آیت الله شفیعی گفت: شهید بهشتی برکتی از جانب خداوند برای نظام مقدس اسلامی بود که در نهایت مظلومیت به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) بیان داشت که دکتر بهشتی مظلوم بود و لقب شهید مظلوم را بر وی نهاد که چنین نامگذاری یک حقیقت و گوشه ای از مظلومیت شهید بهشتی را نشان می دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد تا خداوند همگان را رهروانی راستین برای شهید بهشتی قرار دهد؛ چرا که وی ادای دین کرد و وظیفه خود را در برابر ولایت به بهترین شکل ممکن انجام داد و امروزه ذکر خیر اوصاف آن شهید بزرگوار در همه جا بارز است.

وی ابراز داشت: شهید بهشتی در زمان زندگانی مورد جفا قرار گرفت و بی مبالاتی هایی از سوی گروه ها و گروهک های انحرافی در حق وی شد اما به هیچکدام اعتنایی نکرد و وظایف خود را انجام می داد و ان شاء الله حق عظیمی را که بر گردن ملت دارد، ادا شود./۳۰۲/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات