۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۷۹۵۸
آیت الله علما:

داعش همواره از سپاه پاسداران سیلی خورده است

آیت الله علما گفت: داعش ابزار وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و درصدد مختل ساختن امنیت ما است اما به واسطه نیروهای انقلابی تحت امر فرمانده کل قوا همواره از انقلاب اسلامی سیلی می خورد.
آیت الله مصطفی علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فتنه انگیزی آمریکا از سوی نیروهای ضد اسلامی تحت امر خویش ابراز داشت: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیده است بنابراین هیچ گاه ملت ایران و جهان اسلام نمی تواند به چهره خوش خط و خال شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی اعتماد کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر انقلاب همواره نسبت به تقویت جبهه استکبار ستیزی تأکیدات فراوانی دارند بنابراین نیروهای انقلابی که در خط مقدم استکبارستیزی هستند این خط و جبهه را با تمام توان تقویت و اداره کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شیطنت های نیروهای تکفیری علیه مسلمانان و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: داعش یکی از ابزارهای وهابیت، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بوده و همواره درصدد مختل ساختن امنیت انقلاب اسلامی است اما به واسطه نیروهای انقلابی و امنیتی تحت امر فرمانده معظم کل قوا همواره از انقلاب اسلامی سیلی می خورد.

وی در ادامه یادآور شد: آمادگی نیروهای ولایی سپاه پاسداران در برابر جبهه کفر اجازه خودنمایی را به احدی نخواهد داد و قطعأ این عظمت و اقتدار به برکت مجاهدت شهدا و بصیرت منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب است.

آیت الله علما بیان داشت: سپاه پاسداران و مجموعه نیروهای امنیتی و نظامی همواره حافظ ارزش های الهی و سنگربان دستاوردهای امام خمینی (ره) و شهدا هستند، قطعأ توجه و عنایات خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) اراده و عزم نیروهای انقلاب را در راستای ضربه زدن به دشمنان انقلاب تقویت خواهد کرد.

وی به طرح ریزی نقشه های شوم تکفیری ها به واسطه اتاق فکر شیطان بزرگ اشاره کرد و ابراز داشت: اتاق های فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره خوراک های متعدد ضد فرهنگی به ابزارهایی که تحت اختیار آنها است تزریق می کنند اما اقتدار نیروهای با بصیرت، انقلابی و پاسدار نظام و در نهایت پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای نظام، نقشه های آنها را خنثی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به حمله موشکی سپاه علیه تکفیری ها بیان داشت: پیشرفت و توانایی انقلاب اسلامی در ساخت و توسعه موشک های دوربرد به برکت مجاهدت و تلاش شهدای انقلاب و هسته ای صورت گرفت، مسؤولان و مردم باید قدردان زحمات و تلاش های حامیان و پاسداران نظام باشند زیرا اگر امنیت انقلاب به مخاطره افتد قطعأ کشور با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد./۳۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات