۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۰۷۹۵۵
شیخ ماهر حمود:

اعراب واقعی در برابر اسرائیل ایستاده‎اند

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد که اعراب واقعی کسانی هستند که در محور مقاومت علیه اسرائیل می جنگند.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در مراسمی که از سوی جمعیت الفکر العاملی در منطقه بیت جبیل برگزار شد، گفت: قدرت اسرائیل در سلاح و حمایت آمریکا نیست، صهیونیست ها در زندگی ساختگی موقتی بسر می برند و وضع داخلی رژیم بسیار نامطلوب است.

وی افزود: اعراب و مسلمانان تشنه اعتقاد سالم و اسلام عظیم هستند؛ اسلامی که اعراب را از بنده بت ها به انسان هایی قهرمان مبدل کرد، اما متاسفانه برخی اعراب هم اکنون در شکست و سرسپردگی و شکاف زندگی می کنند.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: همه تمدن ها از سوی سیاست های اقتصادی ساخته شدند اما تمدن اسلام تنها تمدنی است که به دست اسلام تأسیس شد و هنگامی که اعراب از دین و تمدن خود دور شدند، شکست را در برابر خود دیده و به اعرابی تبدیل یافتند که با یکدیگر به جنگ و نزاع پرداخته و با دشمن صهیونیستی صلح و گفت وگو می کنند.

شیخ ماهر حمود اظهار داشت که اعراب واقعی کسانی هستند که در محور مقاومت در غزه و جنوب لبنان در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و کرامت و شرافت و تمدن را حمل می کنند. 

وی خطاب به کسانی که درصدد گوش دادن به ندای حق نیستند، گفت: الگوی پایداری و استقامت محور مقاومت در فلسطین با وجود قتل و جنایت و محاصره و الگوی مقاومت در لبنان باید گسترش یابد و به وسیله آن در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری ها ایستاد.

رییس اتحادیه علمای مقاومت تأکید کرد: متاسفانه اراده برخی افراد و جریان ها کاملا تحت تاثیر قرار گرفته و از آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور می گیرند که به اشغال فلسطین و یهودی سازی قدس شریف می پردازند./980/ب902/د

ارسال نظرات