۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۰۷۹۲۸

فراخوان الوفاق بحرین برای زیارت قبور شهدای انقلاب

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از مردم خواست به صورت گسترده در مراسم زیارت قبور شهدای انقلاب مشارکت کنند.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد ملت های عربی و اسلامی به امنیت و ثبات دست یابند.

این جمعیت از مردم خواست در ایام عید به دیدار خانواده های شهدا و بازداشت شدگان شتافته و به صورت گسترده در مراسم زیارت قبور شهدا که به فراخوان شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق تدارک دیده شده است، حضور یابند تا این فرهنگ نهادینه شود.

الوفاق تأکید کرد: عید فطر در حالی فرارسید که بحرین تحت تاثیر احکام تدابیر شدید امنیتی و افزایش تعداد شهدا و اسیران و مجروحان، سرکوب کامل آزادی سیاسی و محاصره شدید منطقه الدراز و اقامت خانگی نماد دینی و ملی مردم بحرین یعنی آیت الله شیخ عیسی قاسم قرار دارد.

این جمعیت با تأکید بر لزوم تحکیم همبستگی اجتماعی با قشرهای ضرر دیده اظهار داشت: ایام عید یک پایگاهی است که طی آن بحرینی ها چهره بی نظیری از همبستگی اجتماعی را به دلیل سیاست دولت در قطع رزق شهروندان و تدابیر امنیتی سنگین به نمایش خواهند گذاشت.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: ملت بحرین در پایان می تواند حقوق عادلانه و مشروع خود را بازپس گرفته و آرزوهای خود را در تغییر ریشه ای به سوی دموکراسی و عدالت اجتماعی محقق سازد./980/ب901/د

ارسال نظرات