۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۰۷۸۹۵
آیت الله صفایی بوشهری در خطبه نماز عید فطر:

اقتدار نظام و توانمندی نهادهای امنيتی توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

آیت الله صفایی بوشهری گفت: اقتدار نظام جمهوري اسلامي و هوشياري و توانمندي نهادهاي امنيتي سبب شد تمامي توطئه ها نقش بر آب شود.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نماز عید سعید فطر صبح امروز به امامت آيت الله صفايي بوشهري نماینده ولی فیقه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک فرا رسیدن عيد سعید فطر گفت: عيد فطر عيد محبوب خدا شدن و دوري از گناه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فلسفه روزه داري را رسيدن به تقوا عنوان کرد و اظهار داشت: ماه رمضان ماه خدايي شدن براي خدايي ماندن است و ان شاءالله همه مومنان اين بهره را از ماه رمضان برده باشند.

وی با اشاره به برخی حوادث تلخ و شیرین در ماه رمضانی که گذشت ابراز داشت: در این ماه در سرزمين هاي اسلامي شاهد حوادث تلخی همچون عملیات های تروریستی بودیم.

آیت الله صفایی بوشهری اقتدار در نیروی خط مقاومت و پیروزی های پی در پی آنان در سوریه و عراق و نیز اقتدار سپاه در حمله موشکی به تروریست ها در سوریه را از حوادث شیرین در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: حضور جنايتكارانه جهان استكبار به سركردگي آمريكا و نیز دست نشاندگان آنان یعنی آل سعود و آل خلیفه در منطقه منجر به حوادث تلخي شد.

وی افزود: اقتدار نظام جمهوري اسلامي و هوشياري و توانمندي نهادهاي امنيتي سبب شد تمامي توطئه ها نقش بر آب شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر امروز در فضاهاي برون مرزي مبارزه نكنيم مجبوريم در داخل كشور اين كار را بكنيم؛ از حمله موشكي مقتدارنه سپاه به تروريست ها بسيار سپاسگزاريم.

آیت الله صفایی بوشهری خواستار توجه مردم و مسؤولان به امور فرهنگی شد و بیان داشت: مردم به امور فرهنگي توجه داشته باشند چراكه اساس يك جامعه فرهنگ آن است.

وی در پایان خواستار برطرف شدن برخی مشکلات جامعه از سوی مسؤولان استان شد و افزود: مسؤولان معضل بيكاري، تورم و آب را همت و با وحدت و همكاري آن را برطرف کنند./۲۰۲/۸۳۳/ب۱

ارسال نظرات