۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۰۷۸۹۲
حجت‌الاسلام میرزا محمدی:

بعد از ماه رمضان به سوی گناه بازگشت نکنیم

استاد حوزه علمیه گفت: تلاش کنیم بعد از ماه مبارک رمضان توبه خود را حفظ کرده و به سوی گناه بازگشت نکنیم.
حجت الاسلام میرزا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد میرزا محمدی، استاد حوزه علمیه شامگاه یک شنبه 4 خرداد به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد بزرگ ارگ تهران به سخنرانی پرداخت و گفت: ماه رمضان با آن همه فضیلت به پایان خود رسید.

وی افزود: در ماه رمضان با نزول قرآن خداوند به سوی بندگان خود سیر نزولی داشت و ما بندگان باید با دعا به سوی او سیر سعودی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام میرزا محمدی با بیان اینکه هر حرکتی نیاز به معرفت دارد، عنوان کرد: دعاهای وارده از ائمه معصومین(ع) یکی از بهترین ابزار کسب معرفت نسبت به خداوند است، که هر کسی در ماه مبارک رمضان از آنها استفاده کرده بهره‌ها برده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مبارک رمضان ماه انابه، رحمت، نور، طهار و سوزاندن گناه بود، گفت: تلاش کنیم بعد از این ماه که توبه خود را حفظ کرده و به سوی گناه بازگشت نکنیم.

وی افزود: بر اساس دعاهای رسیده از ائمه معصومین(ع) از خداوند بخواهیم که این ماه رمضان را برای ما آخرین قرار ندهد تا اینکه ما را در زمره رحمت شدگان قرار دهد.

حجت‌الاسلام میرزا محمدی با بیان اینکه شب عید فطر شبی بسیار عزیز است براساس روایات خداوند در آن به اندازه کل ماه رمضان جهنمی آزاد می‌کند، گفت: در این ماه خداوند بندگان خود را به صورت خاص و رحیمانه دعوت کرده بود تا گناهان آنها را ببخشد.

استاد حوزه علمیه در پایان با بیان اینکه برای حفظ اعمال خود آنها را به امام زمان(عج) امانت دهید، خاطرنشان کرد:  امام صادق(ع) فرمودند: خداوند چاپلوسی بندگان برای خود را دوست دارد./۲۰۲/۸۰۷/ب۱

ارسال نظرات