۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۰۷۸۴۸
آيت الله صديقی:

درایت رهبری مانع انجام برخی اقدامات غیر قابل جبران در كشور شده است

امام جمعه موقت تهران سند ۲۰۳۰ را موجب سرافکندگی دانست و گفت: اگر آگاهی و درایت رهبر معظم انقلاب در مسائل مختلف وجود نداشته باشد برخي افراد به راحتي كشور را مي فروشند.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، آيت الله کاظم صديقي امام جمعه موقت  تهران در مراسم سالگرد سوء قصد به مقام معظم رهبري كه  در مسجد جامع ابوذر برگزار شد با اشاره به اينكه خداوند در داستان هاي قرآني خود به دنبال آزمون و خطا انبيای الهي است اظهار داشت: حضرت ابراهيم(ع) سه بار در زندگي آزمايشات سختي را در مواجه با تنها گذاشتن فرزند و همسر خود در بيابان، انداخته شدن در آتش و ذبح كردن فرزند پس داد اما به خاطر ايمان قوي به خداوند در همه موانع پيروز از ميدان عمل خارج شد.

وي ادامه داد: امام حسين(ع) نيز در واقعه بزرگ كربلا در ابعاد مختلف مورد امتحان الهي قرار گرفت اما با ايمان قوي به خداوند به سربلند از اين آزمايشات بيرون آمدند، امام حسين(ع) از عزيز ترين نزديكان خود در كربلا گذشت و اين امر فقط به خاطر رضاي خداوند بود.

استاد اخلاق حوزه علمیه يادآور شد: امام راحل يكي از مدرسين حوزه علميه قم بود، ايشان نيز تا مرز اعدام شدن توسط رژيم پهلوي رفتند ولي به خاطر خدا و دين لحظه اي درنگ نكردند و پاي از مبارزه نكشيدند، حتي زماني كه فرزند ايشان به شكل مشكوك فوت شدند هيچ عكس العملي را نشان ندادند.

وي افزود: امام راحل هميشه به دنبال خدمت كردن به مردم بود، ايشان در اتفاق خونين ١٧ شهريور اعلام كردند عمر بنده خدمتي به مردم نكرد اي كاش در اين روز در كنار مردم بودم تا كشته شده و خونم در خدمت به مردم قرار مي گرفت، امام هميشه در مواجه با اتفاقات خوب و بد واكنش يكسان و غير هيجاني داشتند و اين يك درس است.

خطيب موقت نماز جمعه تهران با بيان اينكه مقام معظم رهبري همچون امام راحل است، خاطرنشان كرد: آيت الله خامنه اي نيز گوهري پاك هستند كه براي مردم از همه چيز خودشان گذشتند، رهبري رفتاري را در فتنه٨٨ انجام دادند كه امام  راحل در مواجه با اقدام فتنه اي قطب زاده كردند، تنها دردي كه براي رهبري و امام راحل وجود داشت مقابله با دشمنان داخلي است.

آيت الله صديقي ابراز داشت: هركسي در مقابل نائب امام زمان(عج) بايستد بي معرفت است، متاسفانه برخي مسؤولان در مقابل سخنان و رهنمودهاي رهبري مي ايستند، در اين ميان مردم ما قابل تحسين هستند زيرا هميشه در مقابل رهبري با معرفت برخورد كرده و حامي ايشان هستند.

وي در پايان گفت: سند ٢٠٣٠ جزو اقداماتي است كه موجب سرافكندگي ما شده است، براي چه ما بايد آداب كفر را به صورت مخفيانه به فرزندان خود بياموزيم، اگر آگاهي مقام معظم رهبري در مسائل مختلف وجود نداشته باشد برخي افراد به راحتي كشور را مي فروشند./٨١٦/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات