۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۵۰۷۸۴۳
در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان عید فطر را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک عید سعید فطر را به مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار استان لرستان تبریک گفتند.
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در پیامی مشترک فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: سلام بر فطر و زمانهای تطهير شده از غيبت، دروغ و تهمت كه به آب زلال سجاده و تسبيح، شست ‌و شو شده‌اند، سلام بر فطر و چشمهای روشنی كه بر روی همه پليدی‌ها بسته مانده و به انوار تابناک عالم قدس گشوده شده‌اند.

در این پیام افزوده شده است: در آغازين روز ميهمانی بندگی‌مان خرسند بوديم که به آستان باشكوه حضرت حق مهمان شديم و امروز از خوان رنگينش، شادمانه برمی ‌خيزيم و خرسنديم كه كوله ‌باری از نور رمضان، عفو و پاكی قدر و شادمانی عيد را بر دوشمان نهاده است.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه و استاندر لرستان آمده است: خداوند رمضان را شاکریم  كه وجودهای به گل نشسته‌مان را با تابش خورشيد تابستانی مهرش، به تكاپو واداشت و لحظه به لحظه در سحرهای آگاهی و بيداری، چشم به راه طلوع خورشيد معرفتمان ماند تا به چشمه جوشان قدر برساند.

در این پیام مشترک افزوده شده است: خداوند متعال با دست نوازش ‌گرش، آب حياتِ مطمئنه را به ديدگانمان چكاند تا تكه‌های به‌ جا مانده از روح والای انساني را در دنیایی که مزرعهی آخرت است، پيدا كنيم.

در پایان این پیام آمده است: اکنون در آستانه عید فطر قرار گرفته‌ایم، عيد به ثمر نشستن نهال عبادتها و توبه‌ها، اينجانبان از درگاه پرورگار مهربان و ميزبان عزيز ضيافت رمضان؛  قبولی طاعات و عبادات خالصانه‌ عموم مسلمانان جهان را مسألت نموده و عید بندگی و عبادت را به محضر شریف حضرت ولی عصر(عج)، ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم روزه‌ دار و مؤمن ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار لرستان تبریک و شاد باش عرض می‌کنیم./۱۰۱/۹۴۵۱/ب۱

ارسال نظرات