۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۰۷۸۳۶
حجت الاسلام ماندگاری تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با تخلفات اداری

رییس موسسه سیره روایت شهدا با انتقاد نسبت به حساب و کتاب های ادارات و دستگاه های دولتی، گفت: در این مکان ها حساب و کتاب های مالی از سوی مسؤولان مسخره می شود چرا که وقتی اشتباهات مالی به وجود می آید، متخلف تنبیه نمی شود و فقط پست او تغییر می کند.
ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام ماندگاری، رییس موسسه سیره روایت شهدا امروز 4 تیرماه در جمع زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) گفت: در قیامت زمین برای اعمال انسان شهادت می دهد.

وی با بیان اینکه آنهایی که به بیت المال دست درازی و چپاول و غارت کردند در روز قیامت نسبت به ذره ذره این اموال باید پاسخگو باشند، افزود: در این عالم انسان بهتر است مراقب خوردنیها و نوشیدنیها و دوست داشتنی ها و افکار خود باشد.

سخنران حرم رضوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فواید روزه گفت: روزه برای این است که در انتهای ماه رمضان انسان با تقواتر شده باشد و تقوا بدین معنا است که حساب و کتاب اعمال را داشته باشد.

وی با بیان اینکه افرادی که اهل حساب و کتاب در اعمال هستند از یاد خدا غافل نمی شوند، تصریح کرد: در واقع خداوند پشتیبان واقعی انسان است چرا که هیچکس همانند پرودگار قدرت مراقبت و مواظبت از بشر را ندارد.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه نتیجه توجه و درنظر گرفتن خدا، ایمان است، اظهار کرد: حساب و کتاب خداوند جدی است و شوخی بردار نیست و از طرفی شیطان بی خیال انسان نمی شود و می خواهد او را به زمین بزند.

وی در ادامه با انتقاد نسبت به حساب و کتاب های ادارات و دستگاه های دولتی که شوخی است، گفت: در این مکان ها حساب و کتاب های مالی از سوی مسؤولان مسخره می شود چرا که وقتی اشتباهات مالی به وجود می آید آنها را تنبیه نمی کنند و فقط پست آنها را تغییر می دهند.

سخنران و حرم رضوی افزود: وقتی آسفالت خیابانها و پل ها زود خراب می شوند این حساب و کتاب ها جدی گرفته نمی شود و شوخی است، چرا که دراین باره حزب بازی، همشهری بازی و برادر و فامیل بازی صورت گرفته است و این درحالی است که حساب و کتاب خداوند جدی است./۲۰۲/۹۳۴/ب۱

ارسال نظرات