۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۰۷۸۲۱
دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان:

چهره خشونت طلبان مذهبی و طایفه ای در حال آشکار شدن است

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان گفت: چهره خشونت طلبان مذهبی و طایفه ای در حال آشکار شدن است.
شیخ بلال شعبان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و افزود: ملت های عربی و اسلامی در اوج هوشیاری قرار داشته و به خوبی می دانند صهیونیست ها و حامیان آنها دشمن امت به شمار آمده و قطب نمای جهاد با وجود درگیری های خونین داخلی به سوی قدس است.

وی تصریح کرد: مساله بیش از گذشته برای جهانیان روشن شده و نقاب ها در حال افتادن هستند تا چهره شنیع خشونت طلبان مذهبی و طایفه ای و عاملان صحنه های زننده درگیری میان مسلمانان آشکار شود.

این روحانی اهل تسنن بیان داشت: برخی نظام ها به تغییر چهره و گمراه کردن امت می پردازند و در راستای خونریزی و سرقت سرنوشت و ثروت ملت ها به کمترین بهای ممکن فعالیت می کنند. 

شیخ بلال شعبان ادامه داد: امروزه فرصت خوبی برای وحدت و از بین رفتن تفرقه و شکاف در جوامع اسلامی به وجود آمده و قدس شریف نیز نمادی برای وحدت و برافراشتن پرچم عزت و کرامت در برابر همه توطئه گرانی محسوب می شود که درصدد عادی سازی روابط با صهیونیست ها هستند.

نظام های عربی به صورت متعمدانه در حال ترویج کینه هستند

جنبش توحید نیز در پیامی، انفجارهای تروریستی در مکه مکرمه را محکوم کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن دشمن واقعی امت بوده و همه جنگ و نزاع ها باید به سوی این رژیم باشد.

این جنبش تأکید کرد: باید از این تحولات درس عبرت گرفته و به خشونت و فتنه انگیزی در رسانه ها پایان داد. حمله تروریستی در مکه و سایر کشورهای اسلامی نتیجه زبان کینه توزی است که برخی نظام های عربی به صورت متعمدانه به ترویج آن می پردازند./980/ب902/د

ارسال نظرات