۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۰۷۸۰۳
جمعیت علمای صور:

قطب نمای مجاهدان از فلسطین دور نمی‌شود

جمعیت علمای صور لبنان اظهار داشت که قطب نمای مجاهدان به هیچ وجه از فلسطین قهرمان دور نخواهد شد.
تجمع علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای صور لبنان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد و اظهار داشت: امیدواریم این عید فرصتی برای بازگشت به ارزش های اصیل محمدی مبنی بر تحکیم وحدت اسلامی، مبارزه با فتنه و تکفیر، مقابله با هرگونه اقدامی در راستای جدایی میان مسلمانان، یاری مظلومان و ایستادگی در برابر همه توطئه های استکبار جهانی و نقشه های آن برای تسلط بر منطقه باشد.

این جمعیت افزود: تبریک ویژه ای به مجاهدانی داریم که برای محافظت از اسلام اصیل محمدی در عراق و سوریه و یمن و فلسطین و لبنان به جهاد پرداخته و جنگ های قهرمانانه ای را علیه دشمنان انجام می دهند. قطب نمای این مجاهدان به هیچ وجه از فلسطین قهرمان دور نخواهد شد.

علمای صور با استقبال از تصویب قانون جدید انتخابات در لبنان تأکید کردند: امیدواریم این مساله، گامی برای تأسیس دولتی قوی و مقتدر بر اساس پایبندی به معادله ارتش، ملت و مقاومت باشد.

لزوم تمسک به قاعده تراحم و رأفت

تجمع علمای جبل عامل نیز فرارسیدن عید فطر را به امت اسلامی تبریک گفت و ادامه داد: امیدواریم این عید برای همه مسلمانان جهان با خیر و برکت همراه باشد و خداوند روزه همه روزه داران را قبول کند.

این تجمع درباره اختلافات کنونی در جوامع اسلامی خاطرنشان ساخت: بحث علمی تنها راه رسیدن به نتیجه به شمار می آید و سبب فساد موضوع نمی شود.

علمای جبل عامل با اشاره به اینکه مومنان باید نسبت به یکدیگر رحمت و رأفت داشته باشند، تأکید کردند که هگان باید به قاعده تراحم و مهربانی با یکدیگر پایبند مانده و این رحمت در ماه رحمت و عید رحمت نمایان شود./980/ب902/د

ارسال نظرات