۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۰۷۷۶۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

عید فطر اوج بندگی و عبادت است

مدیر حوزه های علمیه لرستان عید فطر را اوج عبادت و بندگی خواند و گفت: این عید آغازی نیکو برای عبادت و بندگی است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید سعید فطر بیان داشت: عید فطر اوج بندگی و عبادت است.

وی با بیان اینکه مهم ترین دستاورد ماه مبارک رمضان تقوا است، افزود: باید تلاش کرد در جهت حفظ و تقویت تقوا در دیگر ماه های سال اقدام کرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: با قرار گرفتن در مسیر عبادت و انجام بندگی واقعی در پیشگاه پروردگار، عمل به واجبات، رعایت حق دیگران و دوری از محرمات باید در جهت تقویت تقوا تلاش کرد.

وی اقامه نماز عید فطر را شکرانه بندگی خدا در راه بازگشت به فطرت الهی عنوان کرد و گفت: این عید سعید فرصتی برای بازگشت به فطرت اصیل و اخلاق انسانی است.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه نفس انسان پس از یک ماه روزه داری به انجام فضیلتها عادت کرده است، اظهار داشت: این تمرین بندگی و تهذیب نفس که مهم ترین عامل در خودسازی است باید در دیگر ماه های سال مورد توجه قرار گیرد.

وی خودسازی، نشاط، آرامش روحی و معنوی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان است، روزه داران و مؤمنان باید به این دستاوردها توجه داشته و در جهت حفظ و تقویت این ویژگی ها تلاش کنند./303/9459/ب1

ارسال نظرات