۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۷۷۳۵
با برگزاری ۱۸ هزار جلسه تبلیغی در ماه رمضان؛

طلاب مدارس علمیه خواهران فارس نبض فعالیت های قرآنی استان را در دست گرفتند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران فارس با برگزاری ۱۸ هزار جلسه تبلیغی در ماه رمضان، نبض فعالیت‌های قرآنی استان را در دست گرفتند.
جلسات قرآن خواهران

سیده رقیه علوی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: طلاب و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهر سراسر استان، با حضور فعال و چشمگیر خود در اجرای طرح نهضت عظیم قرآنی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با شعار "هر طلبه، یک جلسه قرآنی"،  نقش بسزایی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: از 23 مدرسه استان، قریب به 500 مبلغ خواهر در سراسر استان با استفاده از فرصت بی‌بدیل ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است و اقبال بسیار مردم به جلسات قرائت، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، مدیریت بیش از 18 هزار جلسه تبلیغی با محوریت قرآن کریم را عهده‌دار شدند.

علوی افزود: خواهران مبلغ در منازل و محافل عمومی اعم از مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، پایگاه‌های بسیج و مدارس علمیه در نقاط مختلف شهری و روستایی استان، اقدام به برگزاری بیش از 7 هزار جلسه قرائت روزانه قرآن کریم، 4 هزار جلسه سخنرانی و بیان مفاهیم و تفسیر قرآن و سبک زندگی دینی، 4 هزار و 400 جلسه پرسش و پاسخ و بیان احکام روزه‌داری و احکام بانوان، 2 هزار و 700 جلسه آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم و 200 مراسم شب قدر کردند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان داراب با اعزام 60 مبلغ و برگزاری 3 هزار و 652 جلسه تبلیغی، بیشترین فعالیت تبلیغی در ماه مبارک رمضان را داشته است.

وی افزود: مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان فسا با اعزام 27 مبلغ و برگزاری 2 هزار و 103 جلسه تبلیغی در رتبه دوم و مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان ارسنجان با اعزام 26 مبلغ و برگزاری یک هزار و 277 جلسه تبلیغی در رتبه سوم قرار دارد./302/825/ب1

ارسال نظرات