۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۰۷۷۳۰
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

اعزام ۲۰ مبلغ به مناطق ویژه استان/ همکاری مبلغان با کمیته امداد جهت جمع آوری زکات فطره

حجت الاسلام علیزاده از اعزام ۲۰ مبلغ به مناطق ویژه شمالی و جنوبی استان خوزستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار به خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به مبلغان اعزام شده به مناطق مختلف استان ارزیابی ما از روند گارکرد آموزش های کاربردی مبلغان برای مردم بسیار مطلوب بود.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به اعزام مبلغان ویژه، اذعان داشت: نزدیک به 20 نفر از مبلغان برای مناطق ویژه شمالی و جنوبی استان جهت تبلیغ امور دینی در ماه مبارک رمضان اعزام شدند.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: مبلغان هجرت که در مناطق محروم و روستاها مستقر هستند محافل انس با قرآن را برگزار کردند که با توجه به ارزیابی که داشتیم بسیار موفقیت آمیز بوده است.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه تشریح فعالیت های مبلغان حوزه های علمیه استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه این ماه عزیز ماه قرآن است برخی گزارش هایی که به ما رسید محافل انس با قرآن به طور مستمر برگزار شد که گزارش مفصل این فعالیت ها تا یک هفته دیگر دست ما خواهد رسید.

وی در رابطه با بحث زکات فطریه ابراز داشت: با توجه به همکاری موسسات خیریه و کمیته امداد خمینی(ره) جهت استقرار صندوق های زکات فطریه در برخی از اماکن همکاری های لازم صورت گرفت و مبلغان درباره این موضوع توجیه شدند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که اهتمام و فعالیت های فراوان مبلغان بسیار مطلوب ارزیابی شد و نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی را به همراه داشت./303/9453/ب1

ارسال نظرات