۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۰۷۷۲۸
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‎شرقی:

شهداي ۷ تیر چهره كريه گروه‌های التقاطی و لیبرالیستی را افشا کردند

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‎شرقی گفت: شهداي ۷ تیر پرده از جهل، کبر، نفاق و فتنه هاي غبارآلود زدوده و چهره كريه گروه‌های کج اندیش، التقاطی و لیبرالیستی را افشا کردند.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‎شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به فرا رسیدن سی و ششمين سالگرد حادثه هفتم تیر، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، اظهار داشت: شهادت 72 تن از یاران صدیق انقلاب در این روز یادآور واقعه غم انگیزی همچون حادثه عظیم عاشورای حسینی است.

وی خاطرنشان کرد: در این فاجعه جانسوز یکی از استوانه های علمی و سیاستمداري برجسته و صاحب نظر و پیشرو در سازماندهی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضائی، مجاهدي نستوه، شهید و الامقام آیت الله بهشتی به همراه 72 تن از اصحاب با وفای اسلام و ياران جان بر كف امام راحل به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: شهدای هفتم تیر در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران با دسيسه استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار در آتش کینه ديرينه گروهک های التقاطی و منافقین کوردل و خودباختگان و فریب خوردگان داخلي سوختند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‎شرقی افزود: شهداي مظلوم هفتم تیر پرده از جهل، کبر، نفاق و فتنه هاي غبارآلود زدوده و نور معرفت و آگاهی و بصيرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند و چهره كريه گروه‌های کج اندیش، التقاطی و لیبرالیستی را که برای جلب رضایت اربابانشان را افشا کردند.

وی با بیان این‌که به همین مناسبت مجلس بزرگداشتی همزمان با سراسر شهرهای استان، در تبریز از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تشکیلات قضایی و کلیه اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر چهارشنبه هفته جاری از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده از عموم اقشار مردم بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت و طلاب حوزه های علمیه برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: مردم شهیدپرور تبریز با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های شهدای هفتم تیر تجدید میثاق کرده و برای تداوم راه آنان، حفظ وحدت و آگاهي در مقابل توطئه هاي دشمنان اسلام تاکید خواهند کرد./302/935/ب1

ارسال نظرات