۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۰۷۶۹۶

امضای توافقنامه همکاری میان آستان مقدس حسینی و بسیج مردمی

آستان مقدس حسینی برای خدمت بهتر به مجروحان توافقنامه همکاری با بخش پزشکی بسیج مردمی امضا کرد.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان درمانی بسیج مردمی عراق با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی دیدار و گفت‎وگو کردند.

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی در این دیدار توافقنامه همکاری با ظافر فاضل حسین رییس بخش پزشکی و درمانی بسیج مردمی برای ساخت و تامین وسایل کمک توانبخشی مجروحان در مرکز الوارث وابسته به این آستان را امضا کرد.

حجت الاسلام کربلایی در این دیدار گفت: رزمندگانی که در چند سال اخیر خانواده و شغل‎ خود را رها کردند و برای دفاع از وطن و مردم کشورشان در برابر جریان‎های تروریستی ایستادند، اکنون نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند.

وی داشتن مراکز درمانی در عراق را مایه مسرت خواند و اظهار داشت: مسؤولان عراقی باید توجه ویژه‎ای در زمینههای درمانی به اعضای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی داشته باشند.

ظافر فاضل حسین رییس بخش پزشکی و درمانی بسیج مردمی نیز در این رابطه به خبرنگاران گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر با آستان مقدس حسینی بتوانیم بهترین خدمات را به مجروحان ارائه کنیم.

وی افزود: مراکز درمانی وابسته به آستان مقدس حسینی هزینه درمانی کمتری نسبت به سایر مراکز داخلی و خارجی از مجرحان دریافت و خدمات بهتری را ارائه می‎کنند./994/ب۹۰۲/د

 

ارسال نظرات