۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۰۷۶۸۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز عید فطر نشانه وحدت و همبستگی مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در لرستان برپایی نماز عید فطر را نشان از وحدت و همبستگی مسلمانان خواند و گفت: خداوند متعال این روز را برای همه مسلمانان عید قرار داده است تا با اجتماع در مراسم اقامه نماز عید فطر اقتدار، انسجام و وحدت را به نمایش بگذارند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میررعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید سعید فطر بیان داشت: نماز عید سعید فطر جنبه سیاسی و عبادی دارد.

وی عید فطر را روز بازگشت به فطرت پاک الهی عنوان کرد و افزود: از فلسفه های روز عید سعید فطر شکر و سپاس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان برپایی نماز عید فطر را نشان از وحدت و همبستگی مسلمانان خواند و عنوان کرد: خداوند متعال این روز را برای همه مسلمانان عید قرار داده است تا با اجتماع در مراسم اقامه نماز عید فطر اقتدار، انسجام و وحدت را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه روز عید سعید فطر روز توجه بیشتر به خداوند و روز اجابت دعا است، عنوان داشت: عید فطر عید توفیق در طاعت و عبادت است.

وی در ادامه با اشاره به اعمال واجب و مستحب در روز عید فطر افزود: پرداخت زکات فطره در این روز بر همه واجب بوده و موجب سلامت روح و جان انسان می شود.

امام جمعه خرم آباد به جا آوردن صله رحم، بازدید و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران و قرائت زیارت امام حسین(ع) از اعمال عید فطر عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با دعوت از مردم ولایتمدار استان لرستان برای اقامه نماز عید سعید فطر خاطرنشان کرد: نماز عید در مصلی نماز جمعه خرم آباد برگزار می شود.

گفتنی است، نماز عید سعید فطر فردا دوشنبه، پنج تیر ماه جاری ساعت ۷:۳۰ صبح در مصلای الغدیر خرم آباد و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه می شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات