۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۰۷۶۲۱
مدیردانشگاه امیرالمومنین:

داعش از تفکر صهیونیسم جهانی و آل سعود تشکیل شده است

سودانی با تشریح حوادث رخ داده از سوی داعش در روزهای اخیر و حمله به مقدسات دینی، منشأ به وجودآمدن این گروهک تروریستی تکفیری را تفکری صهیونیستی و سعودی دانست.
داعش

ناصر سودانی، مدیر دانشگاه امیرالمؤنین(ع) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حملات اخیر داعش به مقدسات دینی، ابراز داشت: حملات اخیر گروهک تروریستی داعش به مقدسات و اماکن مذهبی به ویژه مسجداالحرام دور از انتظار نبود چون داعش ژرف نگری کوتاهی نسبت به دین دارد.

مدیر دانشکاه امیرالمؤمنین(ع) در رابطه با نحوه مدیریت داعش، افزود: رهبران داعش بدون شک وابسته به نظام سلطه هستند و مزدوران صهیونیسم بین الملل هستند.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: پیوندی که میان آل سعود و آل صهیون است حکایت از آن است که مولود ناپاکی به نام اسرائیل و مولود ناپاک دیگری به نام داعش را جهت ضربه زدن به اسلام ناب بوجود آورده اند.

سودانی با تشریح هدف داعش از حوادث اخیر، اظهار داشت: این گروهک تروریستی به خاطر اینکه به اصول دینی و اخلاقی پایبند نیست به همه مقدسات تجاوز می کند و تنها راه بقای خود را از این اهداف وحشیانه و شوم می داند.

وی در ادامه با نحوه انتخاب محمدبن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان، گفت: محمد بن سلمان یک جوان بی خرد، گستاخ و جاه طلب که شیفته قدرت است و حاضر است امکانات کشور عربستان ثروتمند را در اختیار نظام سلطه و صهیونیست ها قرار دهد که فقط بر روی کرسی ریاست و قدرت تکیه بزند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی درباره آینده محمد بن سلمان، خاطرنشان کرد: این شاهزاده جاه طلب سعودی در آینده ای نزدیک به احتمال فراوان پدرش را از قدرت کنار خواهد زد و با پشتوانه آمریکا، انگلیس و اسراییل قدرت را به دست خواهد گرفت که صرفا جلوگیری از محور مقاومت و ارز شهای اسلام ناب از این مهره مثل همیشه استفاده می کنند.

سودانی در پایان گفت: باید برای مردم سرزمین حجاز تاسف خورد چرا که از لحاظ دینی و ملی اگر به این قضایا توجه شود باید در مقابل این رژیم نامشروع ایستاد./9453/۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات