۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۰۷۶۱۰
جبهه العمل اسلامی لبنان:

دشمن جلوه دادن ایران مغایر دین و عروبیت است

جبهه العمل اسلامی لبنان، دشمن جلوه دادن ایران را مغایر دین و عروبیت و فطرت انسانی توصیف کرد.
شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان با صدور پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و افزود: امیدواریم این عید بزرگ فرصتی برای فعالیت همگانی جهت خاموش کردن آتش فتنه داخلی و توقف خونریزی و طوفان های ویرانگر به ویژه تروریست های تکفیری تندرویی باشد که جوامع ما با آنها دست و پنجه نرم می کنند. 

این جبهه بر لزوم توقف نزاع و جنگ های خونین داخلی تأکید کرد و اظهار داشت: فلسطین قبله جهاد واقعی و نشانه درستی نیت و کردارها به شمار می آید و همه ما وظیفه داریم به یاری فلسطین و مظلومان ومستضعفان جهان خصوصا مسلمانان میانمار بپردازند.

العمل اسلامی با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران حامی همیشگی مساله و ملت مظلوم فلسطین است و بر اساس اذعان گروه های فلسطینی به ویژه جنبش حماس، این کشور نقش بسیار بزرگی در حمایت از مقاومت در زمینه مالی و تسلیحاتی ایفا می کند.

در ادامه این پیام آمده است: این در حالی است که مخالفان جمهوری اسلامی ایران به صورت علنی به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی می پردازد. مقامات صهیونیستی همواره از کشورهای عربی و دولت های سنی به دلیل کینه توزی نسبت به ایران و جلوه دادن این کشور به عنوان دشمن اهل تسنن ستایش می کنند.

جبهه العمل تأکید کرد که نشان دادن ایران به عنوان دشمن و رژیم صهیونیستی به عنوان دوست و همپیمان اهل تسنن، مغایر دین و شرع و عروبیت و فطرت انسانی است./980/ب903/د

ارسال نظرات