۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۷۵۰۹
آیت‌الله نوری همدانی:

امروز روز خدمت است/ برای دشمن خوراک تبلیغاتی درست نکنید

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، ضمن تجلیل از حضور حماسی مردم در روز قدس، گفت: امروز روز خدمت به مردم است و نباید کسی برای دشمن خوراک تبلیغاتی علیه نظام درست کند.
امروز روز خدمت است/ برای دشمن خوراک تبلیغاتی درست نکنید

تجلیل از حضور حماسی مردم در روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور مردم  در روز قدس در شهرهای مختلف در هوای گرم و زبان روزه دارای پیام مهمی است.

وی افزود: مهمترین پیام این است مبارزه با صهیونیست و ايجاد کنندگان آن تا محو شدن اسرائیل ادامه خواهد داشت.

حمایت از مظلوم و دشمنی با ظلم مرز نمی شناسد

این مرجع تقلید تصریح کرد: اسلام هیچ گاه مرز جغرافیایی معین نکرده است؛ بلکه در کلام مولاي متقيان امیر مومنان این گونه بیان شد حمایت از مظلوم و دشمنی با ظلم مرز نمی شناسد و امروز می بینم این وصیت امام در اغلب کشورها در حال برگزاری است و مردم راهپیمایی روز قدس را با شکوه انجام می دهند.

از حاشیه سازی خودداری و به سخنان رهبری جامه عمل بپوشانید

حضرت آیت الله نوری همدانی روز قدس را روز وحدت و انسجام و همبستگی دانست و تصریح کرد: امروز روز خدمت به مردم است  و این وحدت باید در عصر غیبت حول محور ولی فقیه باشد و این در حد شعار نیست بلکه اعتقاد دینی  به طور جد از همه خصوصا مسوولان می خواهیم تمام وقت خود را به خدمت مردم بگذرانند و نیاز های مردم را توجه کنند از حاشیه سازی خودداری و سخنان رهبری را عملی، تولید و اشتغال را پیگیری کنند و با همت بلند خود ایران اسلامی را به هدف عالی که امام و رهبری ترسیم کردند، برسانند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، تبیین مسائل فرهنگی و پیگیری آن را از ضروریات دانست و ادامه داد: طلاب و فضلای حوزه و همچنین دانشجویان به طور خود جوش پیگیری مسائل سیاسی و فرهنگی و اجتماعی در چارچوب قانون باشند، مثلا در مسأله 2030 رهبری فرمودند ومراجع هم تاکید کردند در نهايت این سند ابطال شد؛ اما باید این ابطال قبل از دستور اجرایی شدن آن ابلاغ می شد؛ تا از ادامه این کار جلوگیری شود.

روحیه مطالبه گری موجب پیشرفت جامعه است

وی تاکید کرد: روحیه مطالبه گری موجب پیشرفت جامعه است و باید مسوولان پاسخ دقیق دهند و مثل حقوق های نجومی بی پاسخ نماند.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به حمله تروریستی در کراچی پاکستان این جنایت خونین را محکوم کرد./917/ 203/ص

ارسال نظرات