۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۰۷۵۰۰
در پیامی مشترک صورت گرفت:

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین از مردم به مناسبت حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار قزوین در پیامی مشترک از مردم استان قزوین به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزای رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی  مشترک از مردم استان قزوین به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون (فصلت / 30)

مردم همیشه در صحنه استان قزوین بار دیگر حضور حماسی و خروش فریادهای شما در حمایت از مستضعفین عالم و خصوصا مردم مبارز فلسطین جاودانه شد.

فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر ساختمان فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی فرود آمد و آن را بیشتر از پیش تخریب کرد و اندک زمانی بیشتر تا فروپاشی کامل این ساختمان باقی نمانده است.

 پیام حضور و عدالت‌خواهی شما دوشادوش مردم ایران و مسلمانان جهان، به گوش یکایک مراکز ظلم و استکبار در جهان از تروریست‌های تکفیری گرفته تا رژیم سعودی و از صهیونیست‌های کودک‌کش گرفته تا امریکای جهان‌خوار، رسید.

اینجانبان ضمن عرض تبریک به جهت این حضور پرشکوه، مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور دشمن‌شکن شما مردم شریف استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این راهپیمایی بزرگ خصوصاً نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.

 امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) شویم./873/۱۰۱/ب2

 

ارسال نظرات