۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۰۷۴۶۶

حزب الله حمله تروریستی به بیت الله الحرام را محکوم کرد

حزب الله لبنان حمله تروریستی ناکام به بیت الله الحرام را به شدت محکوم کرد.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور پیامی، اقدام تروریستی در مکه مکرمه و طرح ناکام حمله به مسجد الحرام را محکوم کرد و افزود: هدف قرار دادن مسجد الحرام در مکه مکرمه از سوی باندهای تکفیر و تروریسم که به قتل و ریختن خون حرام مردم بدون بازدارندگی دینی و انسانی و وجدانی صورت می پردازند را به شدت محکوم می کنیم.

این حزب تصریح کرد: این جنایت  در چارچوب سریال جنایت های خونین این باندها در سوریه و عراق و لبنان و جهان عرب و اسلام رخ داد که آثار ویرانگرانه آن به سراسر جهان رسیده است.

حزب الله ادامه داد: تلاش برای هدف قرار دادن مسجد الحرام به عنوان مقدس ترین مکان جهان در ماه مبارک رمضان نشان می دهد اندیشه جنایتکارانه ای که این گروه ها از آن پیروی می کنند هیچ حرمتی برای این مکان مطهر و زمان مبارک و مقدسات دینی و میراث انسانی ندارد بلکه جنایت های شنیع آنها از فتواهای گمراه و فتنه انگیزی می گیرند که همگان را بدون در نظر گرفتن عقیده و قومیت و وابستگی مورد هدف قرار می دهند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: بار دیگر از علما و اندیشمندان و صاحب نظران و تاثیرگذاران در زمینه دینی و سیاسی می خواهیم مسؤولیت خود را به صورت یکپارچه علیه این گروه ها و اندیشه شاذ و عقیده ویرانگرشان انجام دهند.

گفتنی است شب گذشته یکی از عناصر تروریستی داعش خود را در محله «اجیاد المصافی» منفجر کرد. این تروریست به همراه چند تروریست دیگر در محاصره نیروهای امنیت عربستان بوده و به هنگام درگیری‌ با این نیروها کمربند انفجاری خود را منفجر می‌کند./980/ب903/د

ارسال نظرات