۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۰۷۴۵۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بیکاری از عوامل اصلی مصرف مواد مخدر در بین جوانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عدم اشتغال و بیکاری یکی از عوامل اصلی مصرف مواد مخدر در جوانان است و این بی تفاوتی ها نسبت به اشتغال جوانان سبب شده تا جوانان به سمت مواد مخدر بروند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیاری از آسیب ها و مشکلاتی که امروز شاهد آن هستیم از نفوذ دشمن به داخل کشور است.

وی با بیان اینکه انگلیسی ها در گذشته تا توانستند جوانان را به سمت فحشا و مصرف مواد مخدر هدایت کردند، گفت: یکی از مشکلات در استان مواد مخدر و اعتیاد است که باید به صورت جدی با این مشکل مبارزه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان باید جلوی اعتیاد در کشور را بگیرند، افزود: باید طرحی به خانواده ها برای جلوگیری از اعتیاد و ایجاد تنفر از مواد مخدر ارائه شود تا دغدغه خانواده ها در زمینه اعتیاد کمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: عدم اشتغال و بیکاری یکی از عوامل اصلی مصرف مواد مخدر در جوانان است و این بی تفاوتی ها نسبت به اشتغال جوانان سبب شده تا جوانان به سمت مواد مخدر بروند.

وی با بیان اینکه باید شرایطی رقم بخورد تا هیچ معتاد و قاچاقچی مواد مخدر وجود نداشته باشد، ادامه داد: وقتی برنامه ریزی و مقدمات را رها کردیم فرزندان معتاد و توزیع کننده مواد مخدر می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مواد مخدر را دشمن بشریت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 50 درصد عرضه مواد مخدر در کشور به علت غفلت و بی برنامگی ما بوده است که شیوه ای جدی در این جهت نداشته ایم./202/880/ب1

ارسال نظرات