۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۰۷۴۵۳
حجت الاسلام میرزا محمدی:

طرح ایجاد دهکده جهانی نقشه صهیونیسم برای نابودی اسلام است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ایجاد دهکده جهانی و مدیریت آن از سوی کدخدای جهان از اهداف شوم یهودیان صهیون است، گفت: مهمترین دغدغه یهودیان صهیونیسم نابودی اسلام است.
حجت الاسلام میرزا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد میرزا محمدی، استاد حوزه علمیه شب گذشته در مسجد ارگ تهران، گفت: قرآن کریم در سوره مائده خطاب به همه انسانهای مومن یک دستور بسیار مهم و اساسی می دهد که در سایه عمل به این دستور سرنوشت مومنان به گونه‌ای رقم می‌خورد که سعادت انسان را تضمین می‌کند و در صورت مخالفت با آن از جرگه ایمان خارج شده و شقاوتمند می‌شوند.

وی افزود: محتوای این دستور آن است که ای انسانهای مومن یهود و نصارا را ولی خودتان قرار ندهید کسانی که تحت ولایت یهود و نصارا قرار بگیرند اهل جهنم خواهند شد.

حجت الاسلام میرزا محمدی درباره معنای تحت ولایت بودن، ابراز کرد: نخستین نوع ولاء، ولای محبت است خداوند در این آیه تذکر می‌دهد که انسان با تقوا نباید یهودیان را دوست داشته باشد و نسبت به آنان محبت ورزیده و ریزه خوار محبت آنان شوند، براساس کلام الهی دشمن‌ترین دشمنان مومنان یهودیان هستند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: ما متاسف هستیم از برخی رجل سیاسی بی غیرتمان که رنگ و بویی از قرآن نبرده‌اند و به صراحت نسبت به یهود و جریان‌هایی که یهودیان پشت پرده آن قرار دارند اظهار محبت و دوستی می‌کنند.

وی معنای دیگر ولایت را به نصرت تعبیر کرد و گفت: خداوند می‌فرماید: ای مومنان یهود را ناصر و یاری دهنده برای خود قرار ندهید؛ اگر کسی بخواهد مشمول نصرت الهی باشد باید تنها از او یاری بخواهد.

حجت الاسلام میرزا محمدی سومین قسم ولایت را سرپرستی بیان کرد و اظهار داشت: انسان مومن بر اساس آیات الهی هرگز یهود و نصارا را رهبر و سرپرست خودش قرار نمی‌دهد بلکه تنها خدا و فرستادگانش را رهبر و سرپرست می‌داند.

استاد حوزه علمیه افزود: امروز نقشه پروژه نیل تا فرات به منظور اداره جهان به عنوان یک دهکده جهانی از سوی کدخدای جهان که همان یهودیان صهیون است طراحی شده است از این رو قرآن کریم هزار و 400 سال گذشته این هشدار را به مومنان داد که هرگز یهود را به دوستی اختیار نکنید و تحت ولایت آنان قرار نگیرید.

وی ادامه داد: شدیدترین دشمن مومنان قبل از مشرکان یهودیان هستند. امروز فراماسون‌ها که به هیچ عنوان اعتقاد به دین ندارند اختیار مکه و آل سعود را بر عهده گرفتند تا به این گونه بتوانند مانع وحدت جهان اسلام شوند.

حجت الاسلام میرزا محمدی اضافه کرد: امروز همه فرقه‌های ضاله در جهان ریزه خوار یهود هستند. آزاد سازی قدس تنها دغدغه امام راحل نبود بلکه این دغدغه اصلی پیامبر(ص) بود اگر امام زمان(عج) ظهور کنند درگیری در همین 7 منطقه خاورمیانه خواهد بود پیامبر(ص) از این هفت منطقه 6 منطقه را آزاد کردند اما در نهایت ایشان را مسموم کردند تا مانع جهانی شدن اسلام  شوند.

استاد حوزه علمیه گفت: پدیده نیل تا فرات و تبدیل خاورمیانه به خاور جدید فراماسون و صهیون با هوشیاری و مقابله رهبر معظم انقلاب تعطیل شد و با رشادتها و حماسه‌های مدافعان حرم منطقه مبارزاتی به سمت دولت ظهور تغییر کرد. امروز اگر 80 کشور جهان با یکدیگر متحد شده و بر حمایت از داعش ائتلاف می‌کنند به سبب آن است که خاورمیانه را از دست ایران بگیرند این امور دعوای سیاسی نیست اگر کسی تصور کند که ورود و دخالت ما در منطقه یک امر سیاسی بین الدولی است در اصل قرآن را نفهمیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منافقان با یهودیان رفاقت برقرار می‌کنند زیرا محبت یهود در قلب منافق موج می‌زند به همین سبب خطر منافق از کفار برای اسلام بیشتر است امروز باید مراقب منافقان داخلی و خارجی بود./202/813/ب1

ارسال نظرات