۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۰۷۴۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

پیروزی های مقاومت اسلامی به برکت مکتب امام راحل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پیروزی های مقاومت اسلامی به برکت فرهنگ مقاومت و پایداری برگرفته از مکتب متعالی اسلام و انقلاب و با هدایت های امام راحل میسر شد.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت اسلامی در شهر امیرکلا، گفت: مقاومت اسلامی با ظهور انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام راحل حیات پیدا کرد و پیروزی های حیرت انگیز مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین برخواسته از مکتب امام خمینی(ره) است.

وی افزود: امام راحل در شرایطی روز قدس را پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری کرد که جهان عرب مأیوس و ناامید از مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، موضوع سازش با این رژیم را مطرح کرده بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در زمانی طرح نابودی رژیم صهیونیستی را مطرح کرد که این رژیم در اوج قدرت خود قرار داشت اما امام راحل این حرکت را بر اساس وعده الهی برای تحقق پیروزی مظلومان بر ظالمان آغاز کرد.

وی با اشاره به طرح نابودی رژیم صهیونیستی با استفاده از ظرفیت جهان اسلام، تأکید کرد: اگر هر مسلمان طی 37 سال گذشته به وظیفه خود در قبال رژیم صهیونیستی عمل می کرد، امروز چیزی از این رژیم جعلی و غاصب باقی نمی ماند.

حجت الاسلام شکریان ایران را محور و نقطه ثقل مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بیان کرد و اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب و پایداری در برابر رژیم صهیونیستی شاهد اضمحلال و قرار گرفتن این رژیم در سراشیبی نابودی هستیم.

امام جمعه موقت بابل افزود: خوی تهاجمی رژیم صهیونیستی که موجب می شد که روزی این رژیم هیچ یک از مرزهای جغرافیایی کشورهای همسایه را قبول نداشته باشد، این روزها برای در امان ماندن از تیرهای مقاومت در اطراف خود دیوارهای بلند بتنی می کشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شکستن ابهت این رژیم در برابر گروه های کوچک مقاومت در فلسطین و لبنان، گفت: تصور این که ارتش پنجم دنیا در مقابل گروه شبه نظامی مانند حزب الله لبنان و حماس در فلسطین زانو بزند، تا دو دهه قبل باورپذیر نبود و این به برکت فرهنگ مقاومت و پایداری برگرفته از مکتب متعالی اسلام و انقلاب اسلامی میسر شد.

وی ادامه داد: امام راحل با تعیین روز قدس آن را آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی قرار داد و امروز پایان رژیم صهیونیستی تا چند سال آینده باورپذیر است.

حجت الاسلام شکریان با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: آمدن مردم روزه دار در طول سال های پس از پیروزی انقلاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و شعار نابودی رژیم صهیونیستی، موجب ذلت این رژیم جنایتکار و کودک کش شده است.

وی افزود: حضور مردم ولایتمدار و مؤمن و فریاد رهایی قبله نخست مسلمانان مشت محکمی بر دهان صهیونیسم های غاصب و حامیان غربی و عربی آن ها است.

استاد حوزه علمیه بر لزوم شناخت ابعاد شخصیتی امامخمینی(ره) و نگاه بلند و استراتژیک ایشان تأکید کرد و گفت: قدرت امروز ما ناشی از گفتمان انقلاب است و مکتب امام راحل یک مکتب متعالی و آزادی بخش در سطح جهان محسوب می شود./1313/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات