۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۵۰۷۴۲۷
دو مرکز فلسطینی تأکید کردند؛

روز قدس نماد حقانیت مساله فلسطین است

مرکز افتای فلسطین در لبنان و کمیته دوستان اسیر مبارز «یحیی سکاف» و انجمن اسیران لبنانی از روز قدس به عنوان نماد حقانیت مساله فلسطین یاد کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز افتای فلسطین در لبنان و خارج در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس نوشت: مساله فلسطین و امت اسلامی تنها با وحدت و پیروی از حق و دین خدا به سرانجام می رسد و شاهد تحقق وعده الهی در آزادی قدس خواهیم بود.

این مرکز افزود: همبستگی فرزندان امت درباره مساله اصلی آنان، گام عملی واقعی برای یاری قدس به شمار می آید. با این مساله می توان اوضاع معیشتی فلسطینیان خارج از کشور را بهبود بخشید و آنان به نیازهای اصلی معیشتی نظیر آموزش، درمان، اشتغال و امنیت دست می یابند.

افتای فلسطین در بخش دیگری از پیام، همبستگی خود را با زندانیان اعتصاب کننده در زندان های اشغالگران صهیونیستی اعلام کرد.

کمیته دوستان اسیر مبارز «یحیی سکاف» و انجمن اسیران لبنانی نیز با صدور پیامی، روز جهانی قدس را گرامی داشت و تصریح کرد: به ملت فلسطین و هزاران شهید و اسیر و مجروح و مجاهدان قهرمانی که به مبارزه با اشغالگران صهیونیستی می پردازند، درود می فرستیم.

این کمیته ادامه داد: جنایت علیه ملت فلسطین در برابر چشم جامعه جهانی صورت می گیرد؛ جهانی که از صهیونیست ها طرفداری کرده و جنایت های روزمره رژیم را سرپوش قرار داده و هیچ واکنشی برای توقف این جنایت ها انجام نمی دهند.

در ادامه این پیام آمده است: روز جهانی قدس همواره باید در وجدان امت و همه آزاگان جهان باقی بماند چرا که نمادی برای همه حامیان و مدعیان حق بودن مساله فلسطین است. فلسطینی که مقدسات آن از سوی اشغالگران مورد توهین قرار می گیرد قبله اصلی و مرکزی جهاد و مقاومت علیه اشغالگران باقی خواهد ماند.

کمیته دوستان اسیر مبارز «یحیی سکاف» و انجمن اسیران لبنانی تأکید کرد که تلاش دشمنان برای تغییر قطب نما از فلسطین به سوی پروژه صهیونیستی و آمریکایی و تسلط بر سرنوشت و ثروت های امت و تجزیه جوامع اسلامی به اقلیم های مذهبی و طایفه ای بی فایده است.

این کمیته در پایان خاطرنشان ساخت: ملت فلسطین به گزینه مقاومت و جهاد علیه دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد زیرا تجربه ثابت کرده است که مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمن است./980/ب901/د

ارسال نظرات