۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۰۷۴۱۹
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

دشمن به دنبال جدا کردن روحیه انقلابی از اسلام انقلابی است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: یکی از اهداف دشمنان این است که روحیه انقلابی را از اسلام انقلابی جدا کنند و اگر موفق شدند دیگر اسلام ما با اسلام عربستانی هیچ گونه فرقی نخواهد داشت.
بختیاری - قائم مقام آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام توليت آستان قدس رضوی شامگاه جمعه در دیدار صمیمی با جمعی از مردم بیرجند در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز باید ادعا کنیم که روز قدس در جهان اسلام و در میان مسلمانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور قدرتمندانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سیلی محکمی را به استکبار و صهیونیست ها زدند، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در چنین  شرایط حساسی وارد میدان مبارزه شده اند و هوشمندانه تلاش می کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: استکبار جهانی در تلاش است تا این روحیه انقلابی را از نیروهای مخلص و انقلابی نظام بگیرد و دلیل آن نیز این است که انقلاب اسلامی توانست نظام 2500 ساله رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.

بختیاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خوبی اشاره کردند که نباید جای شهید و جلاد عوض شود، تصریح کرد: این سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیام های زیادی دارد زیرا برخی در تلاش بودند تا جای شهید و جلاد عوض شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان این است که روحیه انقلابی را از اسلام انقلابی جدا کنند و اگر موفق شدند دیگر اسلام ما با اسلام عربستانی هیچ گونه فرقی نخواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورد بنابراین امروز به سمت جنگ فرهنگی آمده است و می خواهد در این جنگ ما را شکست دهد اما باید تلاش کنیم دشمن را در جنگ فرهنگی نیز مانند جنگ نظامی با شکست مواجه کنیم.

بختیاری اظهار کرد: دشمن نمی تواند از طریق جنگ نظامی با ایران مبارزه کند و اگر کمی دشمن احساس می کرد که می تواند با جنگ نظامی ایران را شکست دهد تا به حال حمله کرده بود، آن ها از جان خود ترسیده اند که به این کشور حمله نکرده اند.

وی با بیان اینکه می توانیم مقتدرانه بگوییم دشمن امروز از نظر بعد نظامی برنده نیست، افزود: در حال حاضر نباید به دشمن اجازه عرض اندام در جنگ نرم داد و باید با آن ها در این جنگ نیز مقابله کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه استکبار با هزینه های فراوان در تلاش است تا اسلام آمریکایی را در جمهوری اسلامی ایران پیاده کند، گفت: ما هر وقت بصیرت لازم را پیدا کردیم می توانیم جلوی دشمنانی که قصد نفوذ دارند ایستادگی کنیم.

بختیاری عنوان کرد: جای تاسف دارد که هیچ کدام از وعده های برجام محقق نشده است اما اطلاعات سری کشور را به راحتی از دست دادیم، انسان باید بداند که نباید در مقابل دشمن همه داشته های خود را رو کند.

وی تصریح کرد: دشمن با ایجاد تحریم می خواهد ما را تحت فشار بگذارد اما این تحریم ها سبب نمی شود تا ما دست از آرمان های شهدا و انقلاب برداریم./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات