۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۰۷۴۱۳
مدیر مسؤول انجمن تقریب حوزه و دانشگاه قزوین:

چشم امید به یاری آمریکا یعنی ننگ و خفت برای ملت ایران

حجت الاسلام کریمیان با بیان اینکه امروز عده‌ای از دولتمردان چشم به کمک و یاری آمریکا دوخته‌اند، گفت: چشم امید به یاری آمریکا ننگ و خفت برای ملت ایران به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام احسان کریمیان مدیر مسؤول انجمن تقریب حوزه و دانشگاه قزوین امشب در حسینیه امامزاده زبیده خاتون قزوین با اشاره به آیه پنجاه و پنج سوره مائده در خصوص ولایت و سرپرستی گفت: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید ولایت و رهبری و سرپرستی مردم تنها به دست چند نفر است خدا رسول خدا و کسانی که نماز را اقامه کرده و زکات پرداخت می‌کنند در حالی که در رکوع هستند.

وی در ادامه با اشاره به آیه دیگر درباره اطاعت از اولی الامر افزود: در آیه‌ای دیگر خداوند متعال می‌فرماید از خدا و رسول و اولی الامر اطاعت کنید که پیامبر اکرم(ص) اولی الامر را این گونه معرفی می‌کند آنها دوازده نفر هستند که نخستین آنها علی بن ابیطالب و آخرین آنها امام زمان(عج) است.

مدیر مسؤول انجمن تقریب حوزه و دانشگاه قزوین در ادامه با اشاره به اشتراکات شیعه و سنی درباره این آیه اظهار کرد: این آیه بنا به تصریح شیعه و سنی در خصوص امیرمومنان(ع) نازل شده است و در ابتدای آیه ولایت حضرت امیر(ع) از طرف خداوند متعال معین شده است.

حجت الاسلام کریمیان در ادامه با بیان اینکه امروز عده‌ای از دولتمردان چشم به کمک و یاری آمریکا دوخته‌اند تصریح کرد: چشم امید به یاری آمریکا ننگ و خفت برای ملت ایران به همراه خواهد داشت و امروز کسانی که بیشتر عمر خود را در سیاست گذرانده‌اند و پست و مقام آنها را شیفته خود ساخته است بدون اینکه محتوای کلام حضرت امیر(ع) را درک کنند سخن از دموکراسی و انتخاباتی بودن ولایت می‌زنند.

وی در پایان گفت: این گونه سخن گفتن نشأت گرفته از خوی تکبری و نمرودی است که با رای لرزان بر مسند ریاست نشسته‌اند و موضع‌گیری آنها مخالفت با ولایت فقیه است این افراد باید بدانند تا زمانی که خون در رگ‌های ما جریان دارد این تفکرات و شبهات به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد./۲۰۳/۸۷۳/ب۱

ارسال نظرات