۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۵۰۷۳۹۶

امام جمعه بصره خواستار ارتقای سطح امنیت در عراق شد

امام جمعه بصره با اشاره به مواردی از ناامنی و جرائمی که در هفته گذشته رخ داده بود، خواستار ارتقای سطح امنیت در عراق شد.
حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بصره

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در استان بصره در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد الشویلی برگزار شد، خواستار ارتقای سطح امنیت در این استان شد و بیان داشت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد قتل علی الکعبی از قاضیان استان بصره و سرقت مسلحانه از بانک بودیم.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی باید نسبت به چنین اقداماتی هوشیار باشند و با مشت آهنین با اخلالگران نظم و امنیت برخورد کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بصره بر ضرورت توجه به پیشیگری قبل از وقوع جرم تاکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان امنیتی باید پیش از آنکه تروریستها و یا مجرومان دست به اقدامی بزنند با آن‎ها مقابله کنند.

وی عنوان کرد: اختلافات و درگیری‎های عشائر در شمال بصره پس از آنکه نیروهای امنیتی با شدت با عاملان آن برخورد کردند به طور محسوسی کاهش پیدا کرد.

امام جمعه ناصریه بر ضرورت توجه به نیازمندان تاکید کرد

حجت الاسلام شیخ اسامه الناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد شیخ عباس الکبیر برگزار شد، گفت: در زندگی هر انسانی مسائل و موضوعات مثبت و منفی بسیاری وجود دارد که باید نقاط منفی را شناخت و از آنها دوری کرد.

وی افزود: حمایت مالی و معنوی از رزمندگان و کمک به فقرا و ایتام از نکات مثبت و نیک در زندگی انسان‎ها محسوب می‎شود.

امام جمعه ناصریه خواستار بی توجهی به سنگ اندازی برخی از افراد در مسیر کارهای نیک نظیر کمک به دیگران شد و خاطرنشان کرد: برخی با اهداف تزریق ناامیدی و بازداشتن مردم از کارهای نیک به انتقاد از دیگران می‎پردازند که باید به آن توجهی نکرد./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات