۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۵۰۷۳۹۵
معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی:

پاسخ ترقه بازی و خطای دشمنان موشک خواهد بود

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان بدانند پاسخ ترقه بازی و خطای آنان موشک خواهد بود، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ عملی از دشمنان را بدون پاسخ نمی گذارد و ملت شریف ایران اسلامی در تمام عرصه ها موفق و پیروز میدان بوده اند.
معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام مصطفی اوحدی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به آية شریفه 120 سوره مبارک توبه در رابطه با شرکت در راهپیمایی ها، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس سبب خشم و غضب و غیظ دشمنان می شود و از این جهت خداوند متعال فرمودند که اگر قدمی بردارید و راهی را بروید که دشمنان به خشم بیاید این یک عمل صالح است.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب برانگيخته شدن خشم کفار می شود

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه روز قدس روز عمل صالح است و خداوند متعال این عمل صالح را برای راهپیمایان می نویسد، افزود: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب برانگيخته شدن خشم کفار می شود.

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان اینکه روز قدس نماد عزت اسلام و اقتدار مسلمین است، گفت: روز جهانی قدس سبب وحدت شیعه و سنی علیه وهابیت و حامیان وهابیت در سراسر عالم است.

راهپیمایی روز قدس تامین کننده امنیت ایران اسلامی و پرچم عزت است

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی افزود: روز قدس سبب پاسداری از خون شهدا حرم و شهدای امنیتی و قدردانی از دلاورمردان نظامی، انتظامی و امنیتی و سپاهیان اسلام است و در واقع قدم های ما در راهپیمایی روز قدس تامین کننده امنیت ایران اسلامی و پرچم عزت است.

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان اینکه دشمنان چشمانشان را باز کنند و یک بار دیگر حقایق، واقعیت ها و این حضور گسترده مردم را دقیق ببینند، گفت: دشمنان باید اتحاد بین مردم و مسؤولان ایران اسلامی را نظاره کنند.

ایران اسلامی هیچ عملی از دشمنان را بدون پاسخ نمی گذارد

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان اینکه دشمنان بدانند پاسخ ترقه بازی و خطای آنان موشک خواهد بود، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ عملی از دشمنان را بدون پاسخ نمی گذارد و ملت شریف ایران اسلامی در تمام عرصه ها موفق و پیروز میدان بوده اند.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی در بیش از 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

شایان ذکر است، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات