۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۰۷۳۹۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

خلأ برنامه های ارزشی و با محتوا در رسانه احساس می شود

نماینده مجلس خبرگان با اشاره به مساله انقلابی بودن حوزه ها، گفت: یکی از مهترین نکاتی که باید این کنگره در راستای رسالت های خود قرار دهد مساله احیا و ترویج مساله انقلابی بودن حوزه و انعکاس روحیه انقلابی این عالم بزرگوار است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان امروز در دیدار با اعضای برگزاری کنگره آقا نجفی همدانی با اشاره به اهیمت بزرگداشت علما در جامعه گفت: خلا برگزاری چنین مراسم هایی در جامعه به شدت احساس می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: آیت الله آقا نجفی همدانی عمر خود را در زمینه تبیین معارف الهی و تفسیر قرآن قرار داد و چون شمعی هدایت افراد جامعه به ویژه جوانان را بر عهده داشت.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این مطلب که باید در جامعه افرادی به عنوان اسوه معرفی شوند، گفت: امروز نیاز به ساخت برنامه های مفید در رسانه ها احساس می شود و افراد متعهد باید در این زمینه ورود کنند.

وی با اشاره به مساله انقلابی بودن حوزه ها اظهار داشت: یکی از مهترین نکاتی که باید این کنگره در راستای رسالت های خود قرار دهد مساله احیا و ترویج مساله انقلابی بودن حوزه و انعکاس روحیه انقلابی این عالم بزرگوار است.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: جامعیت آیت الله نجفی در تفسیر، فقه، اصول و عرفان مساله ای است که بسیار مهم است چرا که این ویژگی در علمای بزرگ در جامعه سبب ایجاد جریان های مفید فکری در جامعه می شود.

وی گفت: اگر طلبه سالها در دروس متمرکز شود اما در زمینه سیاسی و اجتماعی ورود نکند برای اسلام و انقلاب بی ثمر است و حتی برخی اوقات آلت دست دشمن قرار می گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایا گفت: باید ویژگی این مجتهد همدانی وارسته به ویژه در زمینه انقلابی بودن وی برای قریب به ۲۰۰۰ طلبه همدانی تبیین شود تا منشائی برای الگوگیری قرار گیرد./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات